آموزش کامل ساخت میز + ویدئو

میزتو خودت بساز!

امروز در این مقاله با آموزش ساخت میز در خدمت شما همراهان همیشگی فوبورو مگ هستیم .
ساخت و استفاده از میز مساله‌ای نیست که صرفا به دنیای امروزی و مدرن تعلق داشته باشد. سابقه استفاده از میز به دوران های بسیار قدیم برمیگردد. به شکلی که حتی مصریان دوران باستان نیز میزهایی از فلز و یا چوب می ساختند و از آنها برای نگهداری اشیاء بهره می‌بردند.
میز ساخت میز آموزش ساخت میز

اما در دنیای امروز به دلیل گسترش استفاده از مبلمان منزل و اداری شاهد این هستیم که میزها جز جدانشدنی دکوراسیون هستند

کاربرد اساسی میزها

فرض کنید که به یک مهمانی خانوادگی رفته اید و یا برعکس تعداد زیادی از دوستان و آشنایانتان را برای مهمانی تولدتان دعوت کرده‌اید. وجود یک میز بزرگ ناهارخوری برای یک پذیرایی خوب و ایده آل بسیار ضروری است.

میز ناهارخوری نحوه ساخت یک میز میز شیک میز سنتور میز ناهار خوری

البته میزها فقط به انواع ناهار خوری یا میز اداری، مدیرتی خلاصه نمی‌شوند. برای مثال استفاده از میزهای عسلی در کنار مبلمان منزل در عین حال که میتواند در ایجاد زیبایی و توازن در خانه شما بسیار موثر باشد؛ در هنگام پذیرایی از مهمانان شما بسیار میتوانند کمک حال شما نیز باشند.

میز عسلی، ساخت و ساز آموزش ساخت میز

حال که از ضرورت وجود این وسیله در خانه و یا محل کارمان بیشتر از قبل مطلع شدیم بهتر ایت با روش های ساخت آن هم آشنا شویم. زیرا گاهی هزینه های زندگی آندر بالاست که بهتر است برای صرفه جویی در این هزینه ها خودمان با ساخت لوازم ضروری زندگیمان آشنا شویم.

آشنایی و آموزش ساخت این لوازم باعث میشود در صورت دسترسی به ملزومات ساخت مانند، اره، الوار، خط کش کولیس و غیره بتوانیم یک میز کاربردی و به دلخواه خودمان بسازیم.

کلیپ آموزشی ساخت میز کاربردی و زیبا
در این کلیپ شما با روش ساخت یک مدل میز از ابتدا(آماده سازی الوار) تا مرحله ی پیش از رنگ آمیزی آشنا می شوید. با دیدن این کلیپ توانایی لازم برای ساخت یک وسیله کاربردی برای میز را بدست آورده و از هزینه های سرسام آور راحت شوید.
البته اگر قصد خرید میز را نیز دارید دیدن این کلیپ کمک زیادی به شما خواهد کرد چراکه با دانستن مراحل ساخت میز پیش از خرید میز علم و شناخت شما به میزان زیادی افزایش می یابد که کمک بزرگی به شما در انتخاب میز و خرید میز خواهد کرد.
کارشناسان ما در فوبورو نیز آماده هرگونه پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما در زمینه انتخاب و خرید میزهای مختلف از جمله میز تحریر، میز مطالعه، میز ناهار خوری، میز مدیریتی، میز کنفرانس، میز کامپیوتر و میز آرایش هستند.
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

چت با هوش مصنوعی

سلام! چگونه می توانم به شما کمک کنم؟
بستن
بستن