موضوعات داغ

المان های شیک و جذاب در طراحی داخلی شرکت لورئال(L’Oréal)

در این مقاله با طراحی داخلی شرکت L’Oréal لهستان آشنا میشویم.

لورئال L’Oréal یک شرکت مراقبت های شخصی فرانسوی است که بزرگترین تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان است. این شرکت در سال ۱۹۰۹ توسط شخصی به نا اوژن شولر در شهر پاریس ایجاد شده است. از طرفی این شرکت هم اکنون مالک شرکت هایی چون لنوین، لانکوم، گارنیه، میبلین، بادی‌شاپ و دیزل است.

لوازم آرایش لورآل آرایشی بهداشتی لورئال لورآل پاریس فرانسه لندن

دفتر کار شرکت لورئال در شهر ورشو لهستان یکی از ده ها دفتر کار لورئال در کشورهای مختلف است، که با طراحی داخلی زیبایی که دارد به خوبی نشان دهنده معیارهای زیبایی و ظرافت های خاص این شرکت آرایشی است.

دفتر کار شرکت لورئال در لهستان را یک شرکت طراحی داخلی لهستانی به نام TRZOP ARCHITEKCI به شکل منحصربه فردی و بر پایه عناصر زیبایی شناختی طراحی کرده است.

در طراحی داخلی این شرکت به بافت، پارچه،نوع مبلمان به شکل خاصی توجه شده است. این شرکت لهستانی معتقد است که هرکدام از این عناصر به تنهایی می توانند بازتاب دهنده نام و اهداف تجاری شرکت لورئال باشند.

قسمت پدیرش شرکت لورئال با ترکیب رنگ هایی چون سایه هایی از خاکستری، پاستلی و همچنین طراحان لهستانی برای ساخت این کانتر از المان های قوس دار و فریم های طلایی و کلاسیک استفاده کرده اند.

لوازم آرایشی اورال لورئال لورآل لورالطراحی داخلی شیک و مدرن زیبا و لاکچریطراحی قسمت کانتر پذیرش با الهام از نام تجاری برند loreal بوده است. همانطور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید قسمت پذیرش از یک سنگ مرمر یکپارچه و یک قسمت الحاقی طلایی رنگ ساخته شده است. لوگوی شرکت در پشت کانتر به رنگ طلایی حک شده است.

این شرکت طراحی و ساخت لهستانی سعی کرده است که از آرک های مختلف مر تباً در جای جای شرکت استفاده کند تا از طریق آرک ها قسمت های مختلف شرکت را بهم وصل کند. محیط کاری طور طراحی شده است که برای کارمندان یادآور یک محیط آرام و راحت باشد. ترکیب رنگی که درمحیطهای کار استفاده شده ترکیبی از خاکستری و مسی روشن است.

بهره بردن از یک اتمسفر روشن کمک بسیاری به کارمندان این شرکت کرده است که در انجام کارهایشان بتوانند خلاق باشند و از حداکثر کارایی و توان خودشان در محیط استفاده کنند.

طراحی داخلی لورال لورئال لوازم آرایشی بهداشتییکی از نکات مهم درباره طراحی داخلب ابن شرکت، طراحبی دیوارهای آن به شکل آکوستیک است. در قسمت های مختلف شرکت نیز لامپ‌های منحصر به فردی به شکل اختصاصی صرفا برای بری برند لورئال طراحی و ساخته شده است.

شرکت لورئال لورال اورال لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی داخلی دیزاینمحل غذا خوردن شرکت L’Oréal  در قسمت کانونی واقع شده است. در مواقع استراحت و یا جلسات غیر رسمی کارمندان فضای بسیار خوبی برای دور هم جمع شدن در اطراف جزیره یا پنجره پانورما خواهند داشت که در این فضا میتوانند به فعالیت استراحت و یا گفت و گو بپردازند.

شرکت لورئال یورال لوازم آرایشی طراحی داخلی شرکت آرایشیطراحی این شرکت در جهت احترام و رفاه کارمندان ساخته شده است. معماران در این پروژه به یکپارچه سازی مناطق و محل های کار مختلف دقت فراوانی کرده اند. باجه های تلفن کوچک به منظور حفظ حریم شخصی که مجهز به عایق های ضد صدا هستند در این شرکت ساخته شده است که هم حریم شخصی کارمندان حفظ و هم مزاحمتی برای دیگران ایجاد نشود.

باجه تلفن طراحی داخلی شرکت لورئال لهستان لورآل فرانسه معماریدر این دفتر به کارمندان و زمان استراحتشان بسیار بها داده شده است. ایجاد یک فضای دوستانه استرس و ناراحتی کارمندان را میگیرد. هریک از اتاق های کنفرانس به شکل بلوک های مستقل با آرهای لعاب دار تشکیل شده است. در این دفتر مدرن از تکنولوژی های مدرن استفاده شده است.

شرکت لورئال زیبا طراحی داخلی شیکبه طور کلی در این شرکت به عناصر زیبایی شناختی و ظرافت همچون ماهیت محصولات لورئال توجه بسیار زیادی شده است.

امتیاز کاربران: ۵ ( ۱ رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

چت با هوش مصنوعی

سلام! چگونه می توانم به شما کمک کنم؟
بستن
بستن