موضوعات داغ

دکوراسیون داخلی ثروتمندترین شرکت خودروسازی جهان(تویوتا)

اگر به سراغ پاسخ به این سوال که پر درآمدترین شرکتهای دنیا کدام یک هستند؟ برویم، حتما در ذهن تمامی افراد اسم شرکت های نفتی، خودورسازی، تولیدات الکترونیک و دیجیتال و غیره نقش میبندد. اما عاشقان دنیای خودور و خودرو سازی بیشتر از سایرین مشتاق این هستند که بدانند پردرآمدترین و یا سود آورترین شرکت خودرو سای جهان کدام شرکت است.

جالب است بدانید که در بین ۱۰ شرکت پردرآمد دنیا نام یکی از شرکت های خوردوسازی در چندسال اخیر همواره  میدرخشد و حتی در سال ۲۰۱۲ به عنوان پردرآمدترین شرکت دنیا شناخته شده است. بله، شرکت خودروسازی تویوتا که در رده بندی ثروتمندترین شرکت های دنیا در سال ۲۰۱۹ هم در رتبه ۶ دنیا قرار گرفته است. تویوتا در سال ۱۹۳۷ توسط ساکیشی تویودا در ژاپن راه اندای شد.

شرکت تویوتا مالک برندهای دینا، سایون، لکسوس، هینو موتورز، دایاتسو است.  سهام این کمپانی در بازار بورس توکیو، نیویورک و لندن عرضه میشود. شرکت معماری و طراحی دکوراسیون داخلی استک در اکلند نیوزیلند در جدید ترین پروژه خود، کار طراحی داخلی شرکت تویوتا دفتر اکلند را به عهده گرفته است.

در این مقاله از مجموعه مقالات فوبورو مگ سعی داریم به بررسی طراحی دکوراسیون داخلی شرکت خودروسازی تویوتا در اکلند نیوزیلند بپردازیم.

شرکت تویوتا خواهان این بود که یک تصویر شجاعانه و برجسته از نام و برندش در دفتر اکلند نیویلند خود داشته باشد. این دفتر که در مرکز هزاره در جاده بزرگ جنوبی اکلند قرار دارد یکی از مهمترین دفاتر کمپانی تویوتا است.

کمپانی طراحی دکوراسیون استک قبلا یکبار در سال ۲۰۰۲ کار طراحی دکوراسیون تویوتا را انجام داده بوده و این بار هم به نحو احسن طراحی در خور نام و برند تجاری تویوتا انجام داده است.

تویوتا

در این پروژه جدید کمپانی تویوتا نیوزیلند و کمپانی خدمات مالی تویوتا در مساحتی بزرگ در دو طبقه در کنار یکدیگر مشغول به فعالیت هستند و کارمندان این دو شرکت از کار کردن در کنار یکدیگر رضایت خاطر دارند.

ماشین-تویوتا

فضاهای کاری در این شرکت باز و انعطاپذیر هستند. استک این دفتر کاری را طوری طراحی کارده که هر نقطه از آن چند منظوره باشد. تنوع بالایی از از انواع مختلفی از فضاهای مناسب برای برگزاری جلسات وجود دارد که به هم متصل هستند. تمامی طراحی بر مبنای انجام کار تیمی و تسهیل در امر تیم ورک انجام شده است.

ماشی-تویوتا

فضای شرکت و طراحی آن به شکلی است که قادر به برگزاری انوع ایونت ها و رویدادهای گروهی به شکلی است که نام وبرند تویوتا به خوبی نشان داده شود.

کارخانه-تویوتا

رنگ غالبی که شرکت استک برای طراحی این شرکت استفاده کرده پالت سفید و قرمز است که به خوبی نام و برند تجاری شرکت استک را نشان میدهد.

شرکت-تویوتا

طراح ارشد شرکت معتقد است که در طراحی دکوراسیون سعی شده کمی هم از رنگها و سلیقه محلی نیز استفاده شود. به این شکل از رنگ سیاه و سفید در اکثر نقاط شرکت استفاده شده است.

کمپانی-تویوتا

برخی از شیشه های این شرکت خودرو سازی با الهام از شیشه های اتومبیل ها دارای پوشش های براق و درخشان هستند که نور را منعکس میکنند

داخل-تویوتا

با طراحی یک راه پله مرکزی حرکت و ارتباط بین بخش های مختلف از طبقه اول به دو بسیار راحت و آسان شده است. محیط غذا خوری و کافه این کمپانی نیز به رنگ روشن است و طراحی صنعتی دارد که به عنوان قلب اصلی و مرکزی برای تجدید قوای کامندان این شرکت است.

شرکت-تویوتا

نتیجه گیری

به طور کلی زمانی که پروژه طراحی داخلی کمپانی تویوتا در نهایت از طرف شرکت استک تحویل داده شد. مورد استقبال بسیار زیاد کارکنان و مراجعه کنندگان قرار گرفت.

تویوتا

نمای-داخلی-شرکت-تویوتا

 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

چت با هوش مصنوعی

سلام! چگونه می توانم به شما کمک کنم؟
بستن
بستن