موضوعات داغ

راهنمای طراحی دکوراسیون داخلی خانه با ارزانترین قیمت(قسمت دوم)

در قسمت دوم طراحی ارزان دکوراسیون داخلی خانه به سراغ روش های دیگری می‌رویم که با آنها میتوانید شکل و نمای جدیدی به خانه خود بدهید.

روش یک: وسایل خانه تان را به شکل دیگری بچینید

راحتترین راه به روز کردن خانه، جابه جایی مبلمانتان و تغییر وضعیت وسایل دور آنها است. درباره اینکه دوست دارید شکل جدید خانه به چه صورت باشد به خوبی فکر کنید. بعد به هر کدام از اتاق ها و بخش های مختلف خانه سر بزنید و به دنبال اشیاء دکوری که  باعث تغییر در ظاهر خانه تان میشوند، بروید. تصور کنید که هر کدام از این وسایل تزئینی را به چه صورت دوباره میتوانید استفاده کنید. بعضی وقتا فقط یک وسیله بزرگ مانند یک کاناپه و یا  تخت خواب را جابه جا کنید و در وضعیت جدیدی بگذارید که نما و پرسپکتیو بهتری به خانه بدهد.

با کمی تصور میتوانید وسایل قدیمی خانه مانند یک صندوقچه قدیمی را به یک میز جلو مبلی تبدیل کنید و یا یک روسری قدیمی را به یک رومیزی جدید تبدیل کنید.

خلاقیت در اسباب کشی ایده برای اسباب کشی اسباب کشی مرتب اسباب کشی نی نی سایت قیمت اسباب کشی ترفند هایی برای اسباب کشی کارتن اسباب کشی ترتیب اسباب کشی

روش دوم: از دوستان و آشنایانتان در رابطه با مبلمان و وسایل دکوری سوال کنید.

زمانی که قصد تغییر و تحول در دکوراسیون داخلی خانه تان را دارید، این موضوع را به دوستانتان اطلاع بدهید. شاید آنها در بین وسایلشان چیزهایی داشته باشند که دیگر لازم ندارند ولی برای شما کاربردی باشد. در ذهنتان بسپارید که هیچگاه چیزی را که دوست ندارید را تهیه نکنید. گاهی برخی از وسایل دور ریختنی دوستانتان را میتوانید بگیرید وآنها را رنگ آمیزی کنید و مورد استفاده قرار بدهید. درباره گرفتن این قبیل وسایل میتوانید از شبکه های اجتماعی هم استفاده کنید.

جدیدترین لوازم دکوری منزل لوازم دکوری شیک و ارزان پخش عمده لوازم دکوری تهران لوازم دکوری لوکس لوازم دکوری چوبی بورس لوازم دکوری منزل خرید لوازم دکوری لوکس وسایل دکوری بوفه

روش سوم: فروشگاه های دست دوم فروشی پیدا کنید و یا در هنگام فصل حراج خرید کنید

اگر قصد خرید دارید، اما دستتان تنگ است به فروشگاه های دست دوم فروشی بروید، خرده فروشی‌ها، یا از فروشگاه های زنجیره ایی خیابانی خرید کنید. البته گاهی اوقات موارد دوس داشتنی زیادی هم میتوانید در تخفیف های آخر فصل بیابید.

خریدهای بعد از تعطیلات و در طول فصل بهار پیشنهاد خوبی است به دلیل اینکه در این مواقع مردم قصد تمیز کردن و دور انداختن چیزهای قدیمی را دارند.

قیمت لوازم دکوری شیک کانال دکوری ارزان قیمت لوازم دکوری لوکس ظروف دکوری شیک با قیمت لوازم دکوری فانتزی وسایل دکوری بازار بزرگ تهران پخش عمده لوازم دکوری تهران کانال تلگرام وسایل تزیینی ارزان

روش چهارم: اگر قصد خرید اجناس جدید را دارید حتما در هنگام حراج خرید کنید

برای اینکه اجناس ارزان قیمت بخرید، حتماً نباید این اجناس دست دوم باشند. بسیاری از فروشگاه ها بخصوص در پایان هر سال و یا هر فصل، حراج های برگی را به پا میدارند. برای خریدهایتان همیشه به دنبال اخبار منتشر شده از این حراجی ها باشید یا در خبرنامه و بسایتها عضو شده تا به محض شروع حراج شما جزو اولین خریداران باشید. البته زمانی که به یک فروشگاه می روید حتما تمامی بخشهای آن را خوب بررسی کنید. حتما در هر فروشگاهی بخش هایی است که اجناس خارج از فصل برای فروش با تخفیف بالا وجود دارد.

تعمیرات مبل شرق تهران تعمیرات مبل در جنوب تهران بورس تعمیرات مبل تعمیر فوم مبل تعمیرات مبل کرج تعمیرات مبل یافت آباد آموزش تعمیر مبل راحتی در منزل تعمیر نشیمن مبل

روش پنجم: مبلمانتان را تعمییر کنید و یا آنها را بازسازی کنید

زمانی که شما به خرید می‌روید؛ مخصوصاً خرید اجناس دست دوم حتما به کیفیت و شکل مبلمان دقت کنید تا رنگ و ظاهر سطحی آن وسیله. اگر وسیله یا مبلمانی قدیمی دارید میتوانید آن را رنگ آمیزی کنید و یا لکه ایی از روی آن بردارید. یا میتوانید با تعویض روکش و یا دسته های مبلمان ظاهری جدید و نو به وسایلتان بدهید. گاهی اوقا نیز با خرید یک مبل و یا کاناپه نیمه ساخت میتوانید مقادیر زیادی پول ذخیره کنید. البته منظور مبلمانیست که جلا داده نشده اند و یا بدون رنگ هستند. یا فوم یا محتویات داخل کوسنهایتان را عوض کنید تا ظاهری جدید و نو به آنها ببخشید.

حراج پوشاک حراج اینترنتی حراج آخر فصل حراج سالیان 97 حراج اینترنتی پوشاک حراج سالیان ۹۷ حراج برندهای تهران حراج 97 روش ششم: تصمیم به تغییر  یکباره تمامی دکوراسیون نگیرید

اگر با کمبود بودجه رو به رو هستید، سعی نکنید به یکباره بسیاری از موارد را با هم خریداری کنید. به تصمیم تغییر دکوراسیون خانه به عنوان یک پروژه بلند مدت نگاه کنید. در زمان تعطیلات و آخر هفته های تایم بیشتری برای سر زدن و فروشگاه ها برای شکار آیتم های ارزان قیمت و مناسب بگذارید. در هنگام خرید کردن هم تنها به یک ناحیه از خانه فکر نکید بلکه همزمان قمستهای مختلف خانه را در نظر بگیرید.از دوستانتان که اهل خرید هستند و از خرید کردن لذت میبرند ککمک بگیرید که به شما در خرید کردن کمک کنند.

رنگ آمیزی بزرگسالان  رنگ آمیزی آنلاین  رنگ آمیزی ساختمان  دانلود رنگ آمیزی  نرم افزار رنگ آمیزی سحرآمیز  رنگ آمیزی دخترانه  رنگ آمیزی خانه  رنگ آمیزی پسرانهروش هفتم: تغییرات ارزان قیمت ایجاد کنید

دیوارها را یا یک ظطل رنگ و غلط خودتان به تنهایی رنگ کنید و ظاهری جدید به خانه بدهید. رنگ آمزی دیوارها همیشه کار بسیار مهمی در تغییر دکوراسیون خانه بوده است. برای این کار تمامیلوازم و اثاثیه اتاق را به بیرون منتقل کنید و بر روی زمین پارچه ایی ضخیم پهن کنید. سپس بر روی دیوار دو بار پرایمر رنگی بزنید. سپس اجازه بدهید که پرایمر خشک شود و عد به سراغ رنگ کردن بروید.

توجه داشته باشید که رنگ های روشن اتاق خانه شما را بزرگتر و دلبازتر نشان میدهند. بنابراین ا رنگهای تیره برای اتاق های سیار کوچک بپرهیزید.

رنگهای سرد مانند آبی و سبز آرامشبخش هستند و باعث تمرکز روحی میشوند. بنابراین این قبیل رنگها برای اتاق خواب بسیار مناسب هستند. در رنگ آمیزی خلاق باشید از چند رنگ مختلف برای رنگ آمیزی دیوارهایتان استفاده کنید.

آینه خرید آینه قدی مدرن  خرید آینه دستی  خرید آینه قدی دست دوم  خرید آینه دکوراتیو ارزان  خرید قاب آینه  مرکز فروش اینه در تهران  مرکز فروش آینه های دکوراتیو  مرکز فروش آینه دکوراتیو در تهران

در نهایت

در خانه چند آینه آویزان کنید تا احساس بزرگی و فراخی بیشتری در خانه دیده شود. به دنبال آینه های دست دوم در مغاه های دست دوم فروشی باشید و آنها را در جایی که مناسب ا است نصب کنید. آینه ها باعث چندین برابر شدن نور و در نهیابت برگتر نشان دادن فضای خانه میشوند. همچنین میتوانید آینه های قدیمی خودتان را با رنگ آمیزی و اضافه کردن ریزه کاری های دکوراتیو به شکل امروزیتری درشان آورید.

 

از طريق
How to Decorate Your Home on a Budget
برچسب ها
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

چت با هوش مصنوعی

سلام! چگونه می توانم به شما کمک کنم؟
بستن
بستن