موضوعات داغ

راهنمای طراحی دکوراسیون داخلی خانه با ارزانترین قیمت(قسمت اول)

اگر شما هم مانند خیلی از افراد دیگر قصد تغییر و تحولات در دکوراسیون خانه تان را دارید اما کمبود بودجه این اجازه را به شما نمیدهد، نباید ناامید بشوید و اهدافتان را فراموش کنید. روی هم رفته  خرید یکجای وسایل خانه اعم از مبلمان و وسایل دکوراسیون، بسیار گران قیمت هستند.

خوشبختانه راه های بسیار زیادی برای حفظ و ذخیره پول به هدف تغییر در دکوراسیون خانه تان وجود دارد. به دنبال آیتمهایی که دارید باشید و از آنها به شکل چند منظوره استفاده کنید.

دکوراسیون خانه های ایرانی دکوراسیون خانه عروس دکوراسیون خانه های کوچک دکوراسیون خانه قدیمی دکوراسیون خانه مدرن دکوراسیون خانه های لوکس دکوراسیون خانه بازیگران ایرانی دکوراسیون خانه های 50 متری

  1. وسایل مورد علاقه تان را بیشتر در معرض دید بگذارید

به نحو احسن نشان دادن چیزی که هم اکنون دارید روش بسیار خوبی برای تغییر دکوراسیون خانه بدون پرداخت هیچ پولی است. اگر وسیله ایی مانند یک اثر نقاشی یا شی ایی با ارزش که از گذشته به شما رسیده دارید، و با دیدن آن لبخند بر روی لبتان مینشیند؛ حتما آن را در معرض دید بگذارید جایی که بیشترین وقت را در آن میگذرانید، مانند آشپزخانه یا اتاق نشیمنتان.

به دوستداشتنی ها بیشتر فکر کنید و سعی کنید در چیدمان خانه‌تان، حتما دوس داشتنی ها را بیشتر در معرض دید بگذارید. برای مثال، اگر تابلو نقاشی مورد علاقه تان را در خانه آویزان کرده اید حتما وسایلی مانند کوسن و یا قالیچه هایی که همرنگ یا رنگهایی از آن تابلو در آن است را تهیه کنید. از شر وسایلی که دوستشان ندارید خلاص بشوید و صرفاً دوس داشتنیها را نمایش بدهید.

فرش ایرانی چیدمان دکوراسیون خانه طراحی داخلی خانه با ارزانترین قیمت

۲. از رنگ های جذاب برای جلب توجه استفاده کنید

اگر شی یا وسیله ای در خانه وجود دارد که مورد علاقه شماست مانند یک مجسمه یا چند شلف کتاب از رنگ های جذاب در اطراف و دور آن استفاده کنید تا نگاه ها و توجهات را معطوف آن بکنید. چشم شما به طور ناخوداگاه جذب رنگهای روشن و براق میشود و استفاده از همین رنگها باعث درخشیدن بیشتر ناحیه ایی از خانه یا وسیله مورد علاقتان میشود.

برای مثال برای اینکه کتابخانه مورد علاقه تان بیشتر دیده شود یک گلدان شیشه ایی با رنگ روشن و جذاب بر روی یکی از قفسه های بگذارید. یا اینکه میتوانید از یک تابلوی نقاشی رنگارنگ استفاده کرده و آن را در بالای شومینه نصب و در معرض نمایش بگذارید. بنابراین به دنیال تهیه اشیایی به رنگهای روشن و براق و یا خرید وسایل دست دوم یا حراجی با رنگهای جذاب باشید.

دکوراسیون خانه دکوراسیون ارزان خانه خرید وسایل دست دوم خرید مبل دست دوم خرید مبل ارزان

۳. برای ایجاد تغییر در دکوراسیون خانه، وسایلتان را در گروه های عددی فرد دسته بندی کنید

بنا به دلائلی، افراد از دیدن وسایلی که به شکل فرد در کنار هم قرار گرفته اند بیشتر لذت میبرند تا زوج. همانطور که شما در حال تصمیم برای چیدمان خانه تان هستید.

برای مثال، شما میتوانید ۵ کتاب را با یکدیگر بر روی یک قفسه بگذارید یا ۵ فریم قاب عکس در کنار هم بر روی دیوار آویزن بکنید. شما همچنین میتوانید یک تابلو از اشیاء مختلف مانند گلدان، یک تابلو در مقابل دیوار و یا کاسه پر از سنگهای زیبا بسازید. اینها حقه هایی هستند که شما میتوانید بدون اینکه وسیله جدیدی را بخرید ظاهر خانه تان را نو و جدید جلوه بدهید.

تغییر دکوراسیون خانه های قدیمی تغییر دکوراسیون خانه کوچک شرکت های تغییر دکوراسیون منزل تغییر دکوراسیون داخلی منزل تغییر دکوراسیون خانه های قدیمی با کمترین هزینه تغییر دکوراسیون اتاق خواب با وسایل ساده ایده های ارزان برای تغییر ظاهر خانه تغییر دکوراسیون با وسایل دور ریختنی

۴. لحاف و ملافه های حراجی بخرید تا دکوراسیون اتاق خواب را دگرگون کنید

همواره در طول سال به دنبال حراج های فصلی باشید و زمانی که موقعیت مناسبی پیدا کردید، ملاه، روبالشتی و وسایل مورد نیاز اتاق خوابتان را بخرید. این تغییر کوچک باعث میشود که به اتاق خوابتان حس لاکچری بودن ببخشد و باعث جلب توجه همگان شود.

اگر شما چرخ خیاطی دارید خودتان به تنهایی میتوانید ملافه هایتان را بدوزید. تنها کاری که باید بکنید این است که در یک حراج فصلی و یا سلانه ملافه هایی به رنگهای شاد و متناسب با هم بخرید.

چیدمان منزل کوچک قوانین چیدمان منزل در مورد چیدمان منزل چیدمان منزل به سبک ایرانی چیدمان منزل عروس ایرانی چیدمان منزل بدون مبل چیدمان منزل بازیگران ایرانی چیدمان مبلمان منزل۵. روکش جدیدی برای کاناپه خودتان بخرید

برای اینکه اتاق نشیمنتان را شخصی سازی کنید و روح تازه ایی را به آن بدهید، یک روکش جدید برای مبل یا کوسن هایتان انتخاب کنید. کوسن های شاد و رنگارنگ مبلمان خانه تان را شادتر و رنگارنگتر جلوه میدهند و باث ارتقا دیزاین خانه تان هم می شوند. رنگ کوسن ها را متناسب با رنگهای موجود در خانه تان انتخاب بکنید.

برای مثال، اگر خانه شما تم رنگ طبیعی دارد بهتری است کوسن هایی با طرح برگ، گلهای زیبا و پرندگان انتخاب کنید. برای این کار نیا نیست حتما کوسن جدید بخیرید، کوسن های قبلیتان را جان دوباره ببخشید و تنها کاور آنها را عوض کنید.

جدیدترین مدل پرده2017 پذیرایی جدیدترین مدل پذیرایی مدل پردهای جدید پذیرایی 2019 مدل پردهای جدید پذیرایی 2017 مدل پردهای جدید پذیرایی ساده 2018 عکس مدل پردهای جدید پذیرایی مدل پردهای جدید پذیرایی 2018 مدل پردهای جدید پذیرایی ساده 2017

۶. برای ایجاد یک تغییر مثبت در دکوراسیون خانه، پرده ایی زیبا برای هر پنجره تهیه کنید

پرده‌ها همواره حس زیبایی و ظرافت به خانه و اتاق نشیمن میبخشند. اما همواره خرید پرده های جدید یتواند بسیار گران قیمت تمام شود. اگر موفق به خرید یک پرده زیبا در حراجی پایان فصل نشدید سعی کنید که خودتان پرده تان را بخرید.

همچنین میتوانید پرده حمامتان را نی عوض کنید و اینبار هم تنها خودتان به تنهایی! تا شکل و استایل جدیدی به حمامتان بدهید. اما در هنگام خرید پرده حمام به ضد آب بودن پرده باید دقت کنید که احیاناً پرده ایی نامناسب تهیه نکنید.

زیباترین دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون پذیرایی ایرانی جدید طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن دکوراسیون هال و پذیرایی مستطیل چیدمان منزل دکوراسیون پذیرایی کوچک دکوراسیون پذیرایی شیک دکوراسیون سالن پذیرایی بزرگ۷. دستگیره کابینت، درها، شیرآلات و سایر موارد را به روز کنید

دستگیره در کابینتها، کشوها، شیرآلات و اهرم های آب را عوض کنید. با گذشت زمان تمامی دستگیره ها و شیرآلات ظاهری قدیمی و خسته کننده به خودشان میگیرند پس بهتر است که آنها را با نمونه های جدیدتر عوض کنیم. اگر شما  شیرآلات کنونی خودتان را دوست دارید اما ظاهری کثیف و کدر پیدا کرده اند بهتر است آنها را با فوم های ملامینه و شوینده های مناسب استیل بشویئد و تمیز کنید.

زیباترین دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون پذیرایی ایرانی جدید طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن دکوراسیون هال و پذیرایی مستطیل چیدمان منزل دکوراسیون پذیرایی کوچک دکوراسیون پذیرایی شیک دکوراسیون سالن پذیرایی بزرگ

۸. با اضافه کردن تعدادی گلدانِ گل و میوه، دکوراسیون خانه را عوض کنید.

گیاهان آپارتمانی زیبا، آرامش بخش هستند و برای محیط زیست بسیار مفید هستند. برای اینکار میتوانید از انواع گلدان های کوچک و بزرگ گل و میوه  تازه استفاده کنید. حتی از گلدان ها و گیاهان مصصنوعی هم میتوانید استفاده کنید ولی فرموش نکنید که به طور منظم آنها را تمیز و گردگیری کنید.

قاب عکس فانتزی خرید قاب عکس شیک خرید قاب عکس بزرگ انواع قاب عکس چوبی قاب عکس رومیزی انواع قاب عکس(دیواری) انواع قاب عکس فانتزی فروش عمده قاب عکس چوبی

۹. هنرخود را در قاب عکسهای ارزان قاب کنید و در معرض دید آویزان کنید

عکسها یا کاردستی های هنری با ارزش خود را در فریم های گوناگون که حتی با قیمتهای بسیار پایین هم پیدا میشوند، قاب کنید و به دیوار خانه آویزان کنید. با چندین قاب عکس ارزان که در رنگها، اندازه و سایزهای مشابه تهیه شده اند میتوانید عکس عزیزانتان و یا عکس گل، مناظر و یا هر چی دیگه ایی را به دیوار آویان کنید.

دیوار خانه تان را به طور کلی به یک گالری هنری تبدیل کنید. همچنین میتوانید از باکس ها و چارچوب های چوبی دیواری برای نمایش کلدان و اشیای کوچک هم بهره ببرید.

کانال شلف دیواری شلف دیواری تلویزیون انواع شلف دیواری فروشگاه شلف دیواری تلویزیون شلف دیواری دیجی کالا شلف و باکس دیواری تلویزیون مرکز فروش شلف دیواری در تهران شلف دیواری تلویزیون دیجی کالا

برای به روز کردن خانه نیازی به پرداخت هزینه های گزاف نیست. همانطور که در این مقاله خواندیم با انجام چند روش ساده میتوانیم تحول زیادی در خانه و دکوراسیون داخلی ایجاد کنیم. در مقاله بعدی(قسمت دوم) با فوبورو مگ همراه باشید تا با روش بیشتری دیگری برای به روز کردن دکوراسیون داخلی منزل اقدام کنیم.

از طريق
How to Decorate Your Home on a Budget
برچسب ها
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

چت با هوش مصنوعی

سلام! چگونه می توانم به شما کمک کنم؟
بستن
بستن