موضوعات داغ

طراحی داخلی جذاب شرکت یوتیوب در شهر لندن

در این مقاله با المان های موجود در طراحی داخلی یوتیوب لندن آشنا میشوید.

شرکت طراحی داخلی PENSON یک شرکت معتبر در زمینه ارائه خدمات طراحی داخلی ست که دفتر مرکزی گوگل در سنت گیلز را طراحی کرده است. یوتیوب نیز که در حدود ۱۲ سال پیش توسط گوگل خریداری شد از طراحی های داخلی شرکت PENSON بی نصیب نمانده است.

یوتیوب دومین سایت پرطرفدار بعد از گوگل در دنیاست. کار اصلی این سایت بارگذاری و تماشای ویدئو های مختلف است که توانسته در این چندین سال فعالیتش محبوبیت بسایر بالایی را بین کاربران اینترنت پیدا کند.

شرکت گوگل معماری طراحی داخلی طراحان برتردفتر یوتیوب در لندن در مساحتی بالغ بر ۱۶۰ هزار متر مربع و در ۵ طبقه بنا شده است. یوتیوب نیز همچون صاحب امتیاز اصلیش یعنی گوگل بیشتری از هرچیزی به کارایی و راحتی حال کارمندانش توجه میکند.

مبل یوتیوب گوگل کارمندان یوتیوب طراحی داخلی شرکت یوتیوبطراحی داخلی این شرکت تلفیقی از معماری مدرن و سنتی بریتانیایی است. این شرکت پر شده است از دیوارهایی رنگی با کاغذ دیواری های گلدار که بعضاً با کاور مبلمان هماهنگ هستند.

کاغذ دیواری یوتیوب شرکت معماری شرکت طراحی داخلی گوگل و یوتیوبیکی از ویژگی های طراحی این دفتر کار وجود پوسترهای بسیار بزرگی از پرچم و سایر نمادهای بریتانیایی بر روی دیوارها و یا سایر وسایل است.

پرچم انگلستان یوتیوب شرکت گوگل طراحی داخلی معماریوجود باغ های کوچک سحرآمیز روی پشت بام  و یا کانترهای کوچک معروف به خانه مادر بزرگ در بخش های مختلف این شرکت وجود دارد که در نوع خودش بسیار جالب توجه هستند.

خانه معماری یوتیوب شرکت گوگل شرکت یوتیوب طراحی داخلیطراحی و وجود المان های گلدار و شاد و یا استفاده مکرر از لوستر و با آباژورهای قدیمی دربخش های مختلف این شرکت زیاد به چشم میخورد.

خانه مدرن یوتیوب گوگل طراحی داخلیشرکت PENSON تا حد زیادی برای طراحی و ساخت این شرکت از مواد دور ریختنی و یا بازیافتی استفاده کرده است. تا جایی که امکانش وجود داشته از موادی با بیس آب و همچنین موادی که برای محیط زیست خطری ندارند استفاده شده است . هدف اینو طراحی ایجاد یک بستر شاد با تنوع بسیار بالا بوده است که چشم کارمندان از دیدن هیچکدام از وسایل و دیوار پوش‌ها خسته نشود.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

چت با هوش مصنوعی

سلام! چگونه می توانم به شما کمک کنم؟
بستن
بستن