طراحی دکوراسیون داخلی شرکت آرایشی و بهداشتی بنفیت

طراحی خاص در یک خانه قدیمی عهد ویکتوریایی؛ شرکت آرایشی بهداشتی بنفیت

شرکت آرایشی و بهداشتی بنفیت در سال ۱۹۷۶ توسط دو خواهر به نام ژان و جین فورد در سال ۱۹۷۶ در سانفرانسیسکو آمریکا تاسیس شده است. در بدو تاسیس این کمپانی توسط این دو خواهر نام شرکت The Face Place بود اما رفته رفته پس از ۱۴ سال فعالیت، نام این برند به بنفیت تغییر پیدا کرده است. در سال ۱۹۹۱ اولین فروشگاه این برند آرایشی بهداشتی تاسیس و در سال ۱۹۹۷ این برند در سرتاسر دنیا شعبات خود را گسترش داد.در این مطلب و در ادامه سلسله مقالات طراحی های برتر شرکت و کمپانی های مطرح دنیا به سراغ شرکت آرایشی بهداشتی بنفیت در چلمزفورد بریتانیا میرویم.

شرکت آرایشی و بهداشتی بنفیت طراحی و دکوراسیون داخلی آرایش زیبایی عمل زیباییشرکت طراحی داخلی spacio که یک شرکت انگلیسیست و به طور تخصصی بر روی طراحی دکوراسیون داخلی ادارات و شرکت های بزرگ کار میکند که طراحی داخلی شعبه بنفیت انگلستان را انجام داده است.

شرکت آرایشی و بهداشتی بنفیت بهترینشرکت آرایشی و بهداشتی دنیا بهترین مارک لوازم آرایشاین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی، به مدت ۶ ماه با کمپانی بنفیت همکاری کرد تا در ساختمان قدیمی و درجه دوم مارکونی در چلمزفورد مکانی زیبا و در خور نام برند محبوب بنفیت طراحی کند.

شرکت بنفیت کمپانی بنفیت بهترین شرکت آرایشی و بهداشتی دنیابرای دستیابی به یک طراحی عالی و بی نقص و انجام دقیق مراحل طراحی، شرکت بنفیت با برند Bellway و همچنین کارشناسان مرمت و بازسازی چلمزفورد همکاری دو جانبه ایی را انجام داده است.

آرایش و بهداشت شرکت لورال شرکت بنفیت لوام آرایش مک لوازم آرایش لانکوم در باسازی این خانه قدیمی طراحی بسیار دقیق و نوآوری با یکدیگر توام شده اند تا نتیجه عالی را حاصل بیاوردند. ساختمان مارکونی در حدود ۱۰ سال تمام رها شده و مورد غفلت قرار گرفته بود. وظیفه برگرداندن ساختمان به شکوه سابقه ش از ژانویه سال ۲۰۱۵ شروع و در حدود ۸ ما به طول انجامید.

لانکوم کلینیک مک لورال بازسازی این ساختمان نتیجه یک کار تیمی عالی بود که به بهترین نحو ممکن انجام شده است. مبلمان و وسایل داخلی شرکت بنفیت توسط تیم پروژه spacio تامین شده است.

طراحی داخلی دکوراسیون داخلی طراحی دکوراسیون داخلی شرکت آرایشی و بهداشتی مک شرکت آرایشی و بهداشتی بنفیتخود شرکت بنفیت هم به شکل عالی و برجسته ایی چند تم و المان مخصوص به خودش را را وارد این پروژه کرد که کاملا متفاوت از ماهیت این ساختمان دوره ویکتوریایی بود.شرکت مک شرکت آرایشی و بهداشتی بنفیت رژ لب خط چسم طراخی دکوراسیون داخلی

در نهایت

همکاری و توافق درست بین طراحان داخلی و استفاده مناسب از نوآوری و طراحی تکنیکی نه تنها باعث حفظ و حفاظت از آن ساختمان قدیمی شده است؛ بلکه در بالابردن و ارتقاء نام و هویت برند آرایشی و بهداشتی بنفیت هم بسیار موثر بوده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

چت با هوش مصنوعی

سلام! چگونه می توانم به شما کمک کنم؟
بستن
بستن