موضوعات داغ

بررسی ۵ میز کامپیوتر مدرن، شیک و ارزان قیمت + عکس

در این سری از مجموعه مقالات فوبورو مگ ، با مقایسه ۵ میز کامپیوتر مدرن در خدمت شما همراهان همیشگی هستیم .

در چند دهه گذشته و با ورود تکنولوژی هایی مانند کامپیوتر و لپ‌تاپ‌ها به منازل مسکونی و اداره‌ها، تقاضا برای وسیله‌هایی میز مانند که مخصوص استفاده و کار با کامپیوتر است بسیار باب شده و رواج پیدا کرده است.

این میزهای تازه وارد که بعدها به میزهای مخصوص کامپیوتر معروف شدند؛ به عنوان یک وسیله ضروری در خانه‌ ها و ادارات خصوصی و دولتی جای خودشان را باز کردند. امروزه در بازار لوازم خانگی و اداری انواع مختلفی از این میزها وجود دارد و اگر شما گشتی در اینترنت بزنید با عناوین زیادی چون خرید میز کامپیوتر مدرن ، میز کامپیوتر حرفه ای، میز کامپیوتر فلزی، و میز کامپیوتر تاشو رو به رو می‌شوید. این میزهای کامپیوتر اینروزها صرفا یک میز معمولی نیستند خیلی از آنها بسیار پیشرفته و با عنوان میز کامپیوتر مدرن به همراه کتابخانه و یا کمد شناخته می‌شوند.

تنوع‌ و رنگ های میز کامپیوتر مدرن انقدر زیاد است که میتوانید به راحتی یک میز مناسب برای اتاق کار و یا اتاق فرزندانتان را این روزها از بازار فروش لوازم خانگی و اداری و همچنین انواع فروشگاه‌های آنلاین فروش دکوراسیون خانگی تهیه کنید.

تفاوت میز کامپیوتر مدرن حرفه‌ای با سایر میزهایی مانند میز تحریر و یا لپتاپ، داشتن جایگاهی مناسب برای قرار گیری کیس و صفحه کلید است که همین ویژگی نقطه تمایز آن با انواع میز های تحریر و یا لپ تاپ مطرح می شود.

قطعا از یک میز کامپیوتر مدرن و حرفه‌ای می‌توان به عنوان یک میز مطالعه یا میز تحریر نیز استفاده کرد. مخصوصا میزهای کامپیوتری که این روزها تولید شده‌اند فضایی برای قرار گرفتن کتابها نیز دارند.

در انتخاب میز کامپیوترتان حتما به رنگ و ابعاد میز توجه کنید. این که آن باید چه در فضای اداری و چه در فضای خانگی طوری انتخاب شود که علاوه بر دقیق بودن اندازه، رنگ آن متناسب با محیط و دکوراسیون داخلی نیز باشد.

در این مقاله فوبورو مگ قصد دارد که ۵ مدل میز کامپیوتر مدرن، شیک و ارزان قیمت را بررسی  و مشخصات این میزهای کامپیوتر را باهم مقایسه کند. بنابراین اگر قصد خرید میز کامپیوتر مدرن و شیکی را برای خانه یا اداره تان دایرد حتما این مقاله را مطالعه کنید.

میز-کامپیوتر


۱.خرید میز کامپیوتر فلزی شیک و مدرن با صفحه شیشه ایی مدل پایا

میز-کامپیوتر

با ورود میزهای کامپیوتر به داخل ادارات و خانه‌ها تقاضا برای خرید میز کامپیوتر فلزی بسیار زیاد بود. زیرا غالبا معتقد بودند که این میزها از دوام و استحکام بیشتری برخوردار هستند و مدت زمان بیشتری قابلیت استفاده دارند.

میز-کامپیوتر

اما با گذشت زمان و با ورود میزهایی از جنس ام دی اف و لترون، میز فلزی کامپیوتر مشتریان خودشان را کم کم از دست دادند. اما هنوز هم افراد زیادی هستند که طرفداران پر و پا قرص این میزهای فلزی هستند.

مخصوصا میزهای  فلزیی که با صفحه‌ایی شیشه ای ترکیب شده باشند. از طرفی مزیت این میزهای کامپیوتر مدرن صفحه‌ای این است که به راحتی قابلیت تمیز شدن را دارند.

میز کامپیوتر شیشه ایی فوبورو ، مدل پایا یک میز کلاسیک با پایه‌های  استیل ضد زنگ است. کشوهای این میز جمع جور، از جنس لترون با روکش ملامینه است که همین موضوع ضد آب بودن کل میز را ضمانت میکند.

حتی میتوانید برای امنیت بیشتر یک یا تمام کشوهای این میز را با قفل سفارش بدهید. مکانیزم ساچمه‌ایی- ریلی به کار رفته در ساخت کشوهای این میز باعث شده باز و بسته کردن کشوها به آسانی انجام شود.

در هنگام سفارش این میز حتی امکان سفارشی سازی پایه آن را البته به شکل جزئی دارید. کشوی میز پایا نیز قابلیت سفارش در ۵ رنگ مختلف از سفید و مشکی تا افرا، بلوط تیره و والیس را دارد.

با کلیک بر روی تصویر زیر می توانید وارد صفحه محصول شوید.

خرید-محصول


۲. خرید میز کامپیوتر حرفه‌ایی سنا

میز-کامپیوتر-سنا

میز-کامپیوتر-مدرن

برای خانه و یا محل کارتان به دنیال یک میز کامپیوتر مدرن همه فن حریف و فوق العاده هستید؟ میز کامپیوتر مدرن و شیک سنا، یک میز معمولی نیست. این میز کامپیوتر ال دار، یک کتابخانه زیبا و جادار هم دارد که شما میتوانید کتابها و فایل های زونکنتان را در داخل آن بگذارید.

جنس این کتابخانه منحصر به فرد از لترون با روکش ملامینه است که خبر از کیفیت بالای آن میدهد.

این کتابخانه مدرن هم تا حدودی قابلیت تغییر در ابعاد و اندازه هایش را دارد و شما میتوانید آن را با قیمت مناسب در چند رنگ مختلف سفارش بدهید.

با خرید میز کامپیوتر مدرن، شیک و حرفه‌ایی سنا مطمئن باشید که با یک تر چند نشان زده‌اید. هم یک کتابخانه خریده‌اید، هم یک میز تحریر و در نهایت یک میز کامپیوتر فوق العاده استاندارد و حرفه ایی را صاحب شده اید.

کتابخانه سنا نیز قابلیت سفارش در چند رنگ متفاوت از مشکی و سفید تا بیاض مش، آبنوس، افرا، فندقی روشن، بلوط تیره، والیس، و ونگه را دراد. همچنین این کتابخانه دو کشو دارد که با مکانیزم ساچمه‌ایی ریلی باز و بسته میشود.

با کلیک بر روی تصویر زیر می توانید وارد صفحه محصول شوید.

خرید-محصول


۳.میز کامپیوتر مدرن شیک مدل اطلس

میز-کامپیوتر-اطلس

میز-کامپیوتر-مدرن

با پیشرفت درطراحی وسایل دکوراتیو خانگی و اداری شاهد به بازار آمدن وسایلی هستیم که نه تنها بسیار زیبا هستند؛ بلکه چند کاربرد مختلف را همزمان باهم دارند.

یکی از این وسایل میز کامپیوتر مدرن و هایگلاس فوبورو مدل اطلاس است. هایگلاس بودن این میز که در دور رنگ سفید و مشکی قابلیت سفارش را دارد؛ به جذابیت ظاهری آن افزوده است.

این میز کامپیوتر مدرن دارای یک کتابخانه متصل در کنارش است. که این کتابخانه به نوبه خودش به عنوان یک وسیله دکوراتیو زیبا در ایجاد یک فضای شیک و مدرن در خانه و یا اداره موثر است.

کتابخانه میز کامپیوتر هایگلاس فوبورو مدل اطلس، دارای ۴ طبقه است. کل مجموعه (کتابخانه به همراه میز) از جنس MDF هایگلاس هستند.

قبل از سفارش این کتابخانه امکان سفارشی سازی در بخش های مختلف آن را دارید.

با کلیک بر روی تصویر زیر می توانید وارد صفحه محصول شوید.

خرید-محصول


۴. خرید میز کامپیوتر شیک و ارزان قیمت فابریکا

میز-کامپیوتر-فابریکا

میز-کامپیوتر

از میان میزهای کامپیوتر، هنوزهم میزهای با طراحی کلاسیک طرفداران خاص خودشان را دارند.

این میزهای دقیقاً کارایی یک میز کامپیوتر مدرن را به شکل حرفه ایی دارند. برای مثال میز کامپیوتر فابریکا یک میز با طراحی کلاسیک است  و محلی برای قرار گیری کیس و صفحه کالید دارد .

این میز کامپیوتر هم مناسب قرار گیری کامپیوترهای قابل حمل یا همان لپتاپ ها است و هم مناسب کامپیوترهای رومیزی است.

فابریکا میز کامپیوتری با قیمت مناسب است که جنس آن از لترون با روکش ملامینه است که از کیفیت بالایی برخوردار است.

یک عدد کشویی که در این میز تعیبیه شده است با میکانیزم ریلی-ساچمه‌ایی باز و بسته میشود. دستگیره این میز کاربردی و زیبا را میتوانید به صورت جرئی تغییر بدهید و سپس سفارش بدهید.

همانطور که از تصاویر این میز مشخص است میتوانید رنگ درب و بدنه میز را متمایز از هم سفارش بدهید بدنه در ۸ رنگ مختلف و درب نیز در ۴ رنگ متفاوت قابل سفارش است.

با کلیک بر روی تصویر زیر می توانید وارد صفحه محصول شوید.

خرید-محصول


۵. خرید میز کامپیوتر آنتیک، یک میز حرفه‌ای و مدرن

میز-کامپیوتر-آنتیک

 

کامپیوتر-مدرنآنتیک هم از آن میزهای کامپیوتر مدرن و شیک و در عین حال حرفه ایی است؛ که تمامی انتظارات شما در رابطه با میز کامپیوتر را برآورده میسازد.جنس این میز لترون با روکش ملامینه است که در ۱۰ رنگ مختلف قابل سفارش است.

نکته جالب درباره این میز این است که شما میتوانید بنا بر میل و سلیقه خودتان، ال کتابخانه را در سمت راست و یا در سمت چپ سفارش بدهید.

میز کامپیوتر مدرن آنتیک ۵ باکس مخصوص کتاب و سایر وسایل دکوراتیو کوچک دارد که به زیباتر شدن اتاق و یا محل کارتان کمک میکند. ارتفاع مناسب میز این مجموعه مانع از آسیب رسیدن به ستون فقرات شما پس از نشستن های طولانی مدت میشود.

 

با کلیک بر روی تصویر زیر می توانید وارد صفحه محصول شوید.

خرید-محصول


در پایان

به دلیل اینکه کامپیوترهای خانگی و لپ‌تاپها به عنوان جز جدای نشدنی زندگی روزمره‌مان هستند؛ از انجام کارهای اداری بگیرید تا انجام انواع بازی های کامپیوتری و غیره … بنابراین خرید یک میز کامپیوتر استاندارد که مناسب و حرفه ایی باشد، بسیار با اهمیت است.

فروشگاه اینترنتی فوبورو عرضه کننده انواع میزهای کامپیوتر مدرن، شیک و ارزان قیمت است که شما با خیالی آسوده میتوانید انواع مدل ها را در این سایت مشاهده، مقایسه و سپس خرید کنید؛ و کالای موردنظرتان را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

امتیاز کاربران: ۴.۷ ( ۱ رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

چت با هوش مصنوعی

سلام! چگونه می توانم به شما کمک کنم؟
بستن
بستن