۸ نکته ویژه و جذاب جهت خرید صندلی اپن آشپزخانه‌

صندلی اپن در خانه های آپارتمانی و کوچک امروزی به یک عنصر نسبتا ضروری تبدیل شده است که بدون آن بخشی از فضای مفید که استفاده از اپن آشپزخانه است کاربرد اصلی خود را از دست خواهد داد. در صورتیکه استفاده از این صندلی های پایه بلند در بسیاری از مواقع منجر به حذف میز غذاخوری نیز خواهد شد.

از آنجایی که انتخاب و خرید وسایل زندگی نیاز به رعایت اصول خاص و ریزه کاری هایی دارد در این پست مهمترین نکاتی که می بایست پیش از انتخاب صندلی اپن برای آشپزخانه منزلتان رعایت کنید را با ارائه پیشنهاداتی از سوی کارشناسان فوبورو برایتان آماده کرده ایم.


 

برای خرید صندلی اپن سقف هزینه مشخصی در نظر بگیرید:

قبل از خرید بهتر است در نظر بگیرید که تا چه سقفی می خواهید جهت خرید صندلی اپن خود هزینه کنید، بعد از آن متناسب با بودجه خود و سایر فاکتورها به دنبال صندلی های مناسب بگردید.

صندلی-اپن

     ۲. صندلی اپن با چه نوع نشیمنی را ترجیح می دهید؟

هدف اصلی از خرید هر نوع صندلی میبایست نشستن راحت روی آنها باشد. پس راحتی نشیمنگاه را می بایست در بین گزینه های موجود را اولویت اول قرار داد. نشیمن صندلی های اپن می بایست از جنس و ارگونومی مناسبی برخوردار باشند تا شما روی آن احساس راحتی داشته باشید، نشیمن های خیلی سفت، خیلی نرم یا غیر مهندسی در بلند مدت در بدن ایجاد ناراحتی می کنند.

صندلی-اپن

۳. ارتفاع مناسب صندلی اپن با توجه به اندازه اپن آشپزخانه تان چقدر است؟

ارتفاع آن ها باید با ارتفاع اپن یا کانتر آشپزخانه شما هماهنگی کامل داشته باشد. بهترین حالت این است که برای اپن یا کانتر صندلی هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع تهیه کنید تا از این بابت نگرانی نداشته باشید. که البته این نوع صندلی ها از صندلی های ثابت گرانتر هستند. ارتفاع صندلی باید طوری باشد که فرد در هنگام سرو غذا، احساس ناراحتی نکند.

صندلی-اپن

۴. به محل و نحوه قرار گرفتن پا روی صندلی اپن دقت کنید:

داشتن جای پا در قسمت پایه آن حس راحتی را در هنگام نشستن بر رویش بیشتر می کند.

صندلی-اپن

۵. ابعاد پشتی :

پشتی تکیه گاه ها نباید خیلی بلند یا خیلی کوتاه باشند تا در نشستن و تکیه دادن شما روی صندلی اختلال ایجاد کنند. در انتخاب صندلی اپن با تکیه گاه باید به سایز و ارتفاع آن و همخوانی اش با اپن آشپزخانه دقت نمایید. برای این منظور می توانید با کارشناسان ما در فوبورو تماس بگیرید. در بعضی از موارد از میز اپن به عنوان میز کار و یادداشت و… نیز استفاده می شود که در این حالت روی صندلی های پشتی دار به سبب تکیه کمر به پشتی ها، احساس خستگی کمتری هم به کاربر القا می شود. در مقابل، طرح های بدون پشتی فضای کافه ای شکل و فانتزی به دکوراسیون آشپزخانه می دهند.

صندلی-اپن-چوبی

۶. توجه به همخوانی با فضای آشپزخانه:

چنانچه فضای آشپزخانه (کابینت ها، کانتر، دیوارها و…) از جنس چوبی باشند بهتر است صندلی انتخابی شما نیز از جنس چوب با رنگ بندی متناسب با این فضا باشد. البته اگر بخواهید برای نمای چوبی از صندلی پایه فلزی استفاده کنید با رعایت رنگبندی و اصول زیبا شناختی می توانید این کار را انجام دهید.

صندلی-اپن-ارزان

۷. صندلی های اپن خاص (مانند صندلی اپن حصیری) احتمالا انتخاب مناسبی نیستند:

این نوع نیز به دلیل بافت چوبی در نشیمن گاهش می تواند در منازلی با سبک سنتی مورد استفاده قرار بگیرد، اما باید توجه داشته باشید که علی رغم اینکه حس زیبایی شناختی که در فضای آشپزخانه ایجاد می کند ممکن است در برخی مواقع جهت نشستن طولانی مدت انتخاب مناسبی نباشد.

صندلی-اپن-ارزان

۸. صندلی اپن پلاستیک؟

این مدل صندلی نیز که تقریباً در تمامی فروشگاه های فروش مبلمان یافت می شود به علت وزن سبک و امکان جابه جایی آسان و البته قیمت ارزان تر معمولاً مورد استقبال زیادی قرار می گیرد، اما حواستان باشد اگر صندلی های ثابت و ارزان قیمت می خواهید حتماً باید به ارتفاع میز اپن خود توجه داشته باشید تا صندلی که خریداری می کنید هنگام استفاده در پشت میز کوتاه تر یا بلندتر از حد استاندارد نباشد و در هنگام میل غذا شما را دچار مشکل نکند.

در ادامه ۶ پیشنهاد ویژه که از طرف کارشناسان فوبورو از لحاظ قیمت، کیفیت، ارگونومی و زیبایی شناختی بررسی و تایید شده است را برای شما آورده ایم. همچنین جهت مشاوره رایگان با همکاران ما در پشتیبانی فوبورو در تماس باشید.

 

صندلی اپن آشپزخانه پیشنهاد فروشگاه مبلمان اداری و دکوراسیون فوبورو foboro
صندلی-اپن-چوب صندلی-اپن-شیک صندلی-اپن-چوبی

صندلی اپن آشپزخانه تیس مدل B58 

صندلی اپن آشپزخانه تیس مدل B37 

صندلی اپن آشپزخانه تیس مدل B31 

صندلی-اپن-چوبی
صندلی-اپن-چوب
صندلی-اپن-ارزان

صندلی اپن جهانتاب مدل برلیان 

صندلی اپن جهانتاب مدل پنی

صندلی اپن تیس مدل B80 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

چت با هوش مصنوعی

سلام! چگونه می توانم به شما کمک کنم؟
بستن
بستن