قیمت و خرید ۱۰ مدل برتر صندلی اپن(قسمت دوم)

راهنمای خرید صندلی اپن با قیمت مناسب

همانطور در قسمت اول قیمت و خرید ۱۰ مدل برتر صندلی اپن گفته شد، این قبیل صندلی ها تنها کاربریشان به خانه و آشپزخانه محدود نمی‌شود. بلکه می‌توان از آنها در کافی‌شاپ‌ها، رستوران، کانتربار هتل و حتی به عنوان صندلی اداری در قسمت پیشخوان ادارات استفاده کرد.

در ادامه این مقاله با ۵ مدل صندل اپن برتر دیگر آشنا می‌شویم.

صندلی مدرن اپن مدل هلنا

اگر فضای آشپزخانه یا محل کسب و کار شما کوچک است باید به دنبال صندلی باشید که جای کمی را اشغال کند از این جهت صندلی اپن فلزی هلنا میتواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. نشیمن این صندلی اپن زیبا و مدرن از چوب پرس شده ساخته شده است.

چرم مصنوعی و ضد آب روکش نشیمن صندلی اپن مدل خیال شما را از بابت تمیزکاری آسان راحت خواهد کرد. استفاده از جوش آرگون در پایه و سایر اتصالات این صندلی اپن استیل کیفیت بالایش را تضمین میکند.صندلی اپن خرید صندلی اپن صندلی اپن پایه فلزی


صندلی اپن جهانتاب مدل ارکید

شاید به جرات بتوان گفت که طراحی خلاقانه لوازم دکوراسیون منزل اولین وِیژگی باشد که چشم هر مصرف کننده‌ایی را به سوی خودش خیره می‌کند. حال اگر طراحی و ساخت منحصر به فرد با کیفیت همراه شود آن وسیله می‌تواند به راحتی به نیازهای مصرف کننده پاسخ مثبت بدهد. در بازار وجود صندلی اپن با طراحی خاص و متفاوت بسیار کم است. اما صندلی اپن جهانتاب مدل ارکید طراحی منحصر به فردی دارد که آن را فقط در میان به روزترین مجلات دکوراسیون لازم خانگی شاهد هستیم.

پشتی و نشیمن این صندلی اپن به زیبایی به هم متصل هستند و قسمت جای پای صندلی هم بی ارتباط با نشیمن این صندلی نیست. شرکت جهانتاب نشیمن صندلی اپن مدل ارکید را به منظور افزایش استحکام از چوب چند لایه پرس شده ساخته است و روکش چرم ضدآب نیز خیال شما را از بابت تمیزکاری راحت می‌کند. بزرگی تقریبی قطر سینی زیرپایه این صندلی متضمن تعادل صندلی خواهد بود.

صندلی اپن خرید صندلی اپن صندلی اپن پایه فلزی


صندلی اپن استیل آرتمن ABB

گاهی وجود یک هماهنگی، تضاد و یا هارمونی رنگی در لوازم منزل حس زندگی و اهمیت به خانه و تمامی ملحقاتش می‌بخشد. برای همین برخی از ما به دنبال صندلی، مبلمان و یا سایر لوازم خانگی هستیم که در آن از یک چند رنگ مختلف اسفاده شده باشد. مثلا در انتخاب صندلی اپن یا صندلی‌های مناسب جزیره آشپزخانه‌مان خواهان این هستیم که رنگ نشیمن و پشتی با یکدیگر متفاوت باشد.

در این خصوص ما می‌توانیم صندلی اپن جکدار آرتمن مدل ABB را به شما معرفی کنیم. این صندلی از پلاستیک فشرده ساخته شده است که برای روکش آن می‌توانید هم از چرم و هم از پارچه استفاده کنید. لازم به ذکر است که رنگ روکش این صندلی در ۱۲ رنگ مختلف قابل سفارش است.

جک بلابر ۱۲ سانتی به همراه پایه استیل این صندلی سبب شده که تمام افراد با جثه های مختلف هنگام نشست بر روی آن احساس راحتی بکنند. ویژگی مثبت دیگر این صندلی پایه دیسکی کرومی صندلی اپن مدل ABB  است که باعث می‌شود این صندلی علاوه بر زیبایی و درخشش خاص، ایستایی لازم را نیز داشته باشد.

صندلی اپن خرید صندلی اپن صندلی اپن پایه فلزی


صندلی اپن چوبی مدرن مدل کاپری

اگر سبک طراحی و چیدمان خانه و یا حتی کافی‌شاپ، کانتر و یا رستوران شما سبکی مدرن و پیرو طراحی و دکوراسیون روز دنیاست؛ بایستی یک سری از فاکتورها را حذف کنید و تنها به زیبائی ساخت و کیفیت فکر کنید.

صندلی اپن پایه چوبی جهانتاب از آن دسته صندلی‌های اپنی است که در عین زیبائی خاصی که در طراحی‌اش به کار رفته بسیار با کیفیت است.

پایه این صندلی اپن از از کلاف تمام چوب راش استفاده شده است که استحکام بالایی برای این صندلی فراهم کرده است. در ضمن نگران پوسیدگی پایه‌های صندلی نباشد! به دلیل اینکه پایه‌های این صندلی PU ضد آب دارد که صندلی شما را در مقابل پوسیدگی حفاظت می‌کند.صندلی اپن خرید صندلی اپن صندلی اپن پایه فلزی


صندلی اپن شیک و جدید نیلپر

جابه‌جایی، حمل و نقل و شست و شوی راحت و بی دغدغه از جمله مسائلی است که در هنگام خرید صندلی در فضاهای آشپزخانه‌ای، کافی شاپ و رستوران می‌بایست به آن توجه کرد. وجود محصولی که در عین اینکه می‌توانیم سرتاسر آن را در مواقع لزوم با آب شست وشو دهیم ولی آسیب جدی نبیند بسیار سخت است. اما صندلی نیلپر گردان که در قسمت نشیمن آن از پلاستیک فشرده و الیاف ویژه استفاده شده است، خیال شما را بابت این مضوع راحت کرده است.

پایه‌های فلزی صندلی هم از جنس کروم ضد آب است که در عین درخشندگی استحکام بالایی به این صندلی بخشیده است. ویژگی خاص این صندلی این است که می‌توانید آن را در سه ارتفاع  کوتاه، متوسط و بلند سفارش بدهید. برای مثال مدل پایه بلند حداکثر ۹۱.۵ سانتی‌متر ارتفاع دارد. وجود ضربه‌گیرهای زیر پایه‌های این صندلی از لیز خوردن و لق شدن صندلی جلوگیری می‌کند.

صندلی اپن نیلپر همانند سایر محصولات نیلپر با کیفیت است و در عین حال این محصول هم شامل گارانتی تضمین کیفیت شرکت نیلپر می‌شود.

صندلی اپن خرید صندلی اپن صندلی اپن پایه فلزی

برچسب ها
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

چت با هوش مصنوعی

سلام! چگونه می توانم به شما کمک کنم؟
بستن
بستن