موضوعات داغ

قیمت و خرید ۱۰ مدل کتابخانه مدرن و برتر سال ۹۸

آشنایی با کتابخانه‌های مدرن اداری و خانگی

کتابخانه‌‌ ها در اکثر خانه‌ها و ادارات دولتی جز جدانشدنی دکوراسیون وچیدمان هستند. عاشقان کتاب و کتابخوانی هم که از طرفداران پروپاقرص داشتن کتابخانه در خانه یا در پشت میز محل کارشان هستند.

امروزه، این مساله که کتابخانه‌ ها صرفا محل گذاشتن کتاب نیستند؛ تقریبا پذیرفته شده است. در بین صفحات مجلات طراحی داخلی و دکوراسیون همیشه کتاب‌خانه‌هایی را می‌بینیم که علاوه بر کتاب بر روی قفسات آنها گلدان کوچک زینتی، قاب عکس‌ها و وسایل دکوراتیو کوچیک دیده می‌شود. تمامی این موارد سهم زیادی در زیبایی خانه و اداره شما خواهد داشت.

با توجه به شکل و اندازه خانه و اداره‌تان می‌توانید انواع مختلفی از کتابخانه را بخرید. وقتی در بازار خرید و فروش کتابخانه‌ها جست‌وجوکنید می‌بینید انواع مختلفی از آنها برای خرید موجود هستند. بعضی از کتابخانه‌ها تا سقف خانه شما هستند و برخی دیگر کوتاه هستند و تنها دارای چند قفسه کوچک وجمع و جور هستند.

برخی از کتاب‌خانه‌هادرب دار هستند و شما می‌توانید اشیا و کتاب‌های گران قیمتتان را در آنها نگهداری کنید. به این شکل کتاب‌ها و اشیائ شما از گزند آسیب و گرد و خاک در امان خواهند ماند.

به طور کلی خرید یک کتابخانه‌ی شیک و زیبا و با قیمت مناسب ممکن است کمی سخت باشد. اما ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از این کتابخانه‌ها را به شما معرفی کنیم. شما با برسی دقیق هر یک از این کتابخانه ها در نهایت قادر خواهید بود کتاب خانه دلخواه خودتان را انتخاب کنید.


۱. کتابخانه شیک دکورنا

این کتابخانه در عین جذابیت ظاهری، بسیار ساده است و جای کمی را هم اِشغال می‌کند. برای ساخت بدنه و قفسه‌های کتابخانه دکورنا از لترون با روکش ملامینه استفاده شده است. شما می‌توانید علاوه بر کتاب در قفسه‌های آن وسایل کوچک دکوراتیو، قاب عکس عزیزانتان و یا گلدان‌های گیاه طبیعی بگذارید.

قفسه کتابخانه کتاب خرید

نکته جالب در مورد این کتابخانه این است که شما می‌توانید آن را در رنگ‌ها و قفسه‌ها با تعداد بالا سفارش بدهید.


۲. کتابخانه مدرن دکوری مدل ساینا

کتابخانه ساینا از جنس لترون ضدآب ست که با روکش ملامینه در ۳ طبقه به زیبایی طراحی شده است. این کتابخانه به توانایی قدرت آن را دارد که به نقطه‌ی کانونی خانه شما تبدیل شود. استایل متفاوت و منحصر به فرد این کتابخانه باعث می‌شود که نحوه چیدمان وسایل دکوریتان استادانه‌تر به نظر برسد.

قفسه کتابخانه کتاب خرید کتابخانه

طول ۱۲۰ سانتی‌متری به همراه عرض ۳۰ سانتی‌متری این کتابخانه باعث شده که این وسیله دکوری جای زیادی در خانه شما اشغال نکند. پس اگر قصد خرید یک کتابخانه با استایل متفاوت دارید با یک تیر دو نشان بزنید. هم کتابخانه بخرید و هم وسیله بسیار شیک برای دکور خانه‌تان داشته باشید.


۳. کتابخانه سفید و مشکی سه درب مدل الینو

الینو از آن دسته کتابخانه‌های جادار و کلاسیک است که هم در محیط‌های خانگی و هم در محیط‌های اداری جای خودش را در دل خریداران باز کرده است.

قفسه کتابخانه کتاب خرید

به طور کلی و در یک کلام الینو یک کتابخانه چندکاره‌ست! شما علاوه بر اینکه می‌توانید در قفسه‌های آن انواع کتاب و وسایل تزئینی بگذارید؛ قادر هستید  در قفسه‌های درب دارش وسایلی که میخواهید از دیده نشوند را به راحتی پنهان کنید. این کتابخانه زیبا با طول ۱۲۰سانتی‌متری و ارتفاع ۱۷۵ سانتی متری هم برای اتاق و هم برای فضای نشیمن گزینه مناسبی خواهد بود.


۴.کتابخانه پنج طبقه درب دار مدل رابو

کتابخانه رابو جای زیادی را اشغال نمی‌کند؛ ولی ارتفاع ۱۹۰ سانتی متریش تا حد زیادی خیال شما را از لحاظ فضایی مناسب برای قرار دادن کتاب و یا سایر اشیای مدنظرتان راحت می‌کند. قفسه‌های وسطی کتابخانه دارای دو درب با دستیگره‌های استیل – فلزی هستند. شما از این قفسه‌ها می‌توانید برای قرار دادن اشیایی استفاده کنید که خواهان نمایششان نیستید.

 

جنس کتابخانه رابو از لترون ضد خش است که همین موضوع خیال شما را تا سالیان طولانی ازنظر با کیفیت بودن راحت خواهد کرد


۵. کتابخانه مدرن باکسی اسپونا

گاهی شما از یک کتابخانه تنها انتظار سازمان‌دهی صرف به کتاب‌یتان را ندارید. بلکه یک کتابخانه استاندارد از نظر شما کتابخانه‌ای است که قسمت‌هایی از آن دارای درب باشد. درب‌دار بودن کتابخانه این مزیت را دارد که کتاب‌ها و حتی اشیا نفیس شما را از گزند آسیب گرد  و غبار محفوظ نگه‌ دارد.

قفسه کتابخانه کتاب خرید کتابخانه

کتاب خانه درب‌دار اسپونا یک کتابخانه چندکاره ست که با ارتفاع ۱۷۵ سانتی‌متری اش، حس داشتن یک کتابخانه حرفه‌ای و تخصصی را به شما خواهد بخشید. این محصول از جنس ملامینه ضدخش و ضد آب ست و برای جلوگیری از لب پر شدن محصول لبه‌ها با نوار PVC ضد خش پوشش داده شده است.


۶. کتابخانه شیک باکسی نوین

استفاده از مبلمان و دکوراسیون فلزی و یا مبلمانی که در آن‌ها یک عنصر فلزی مثل میله یا پایه فلزی استفاده شده باشد؛ بسیار درمیان طراحان داخلی خانه محبوب شده است.

بنابراین اگر قصد خرید یک کتابخانه برای خانه یا اداره‌تان را دارید و خواهان به روز بودن هم هستید.کتابخانه اداری-خانگی مدل نوین می‌تواند ایده بسیار مناسبی می‌تواند برای شما باشد.

قفسه کتابخانه کتاب خرید کتابخانه

کتابخانه نوین با ارتفاع ۱۴۵ سانتی متری‌اش و ۴ طبقه‌ای که دارد برای سازمان‌دهی تمامی کتاب‌هایتان مناسب است. گرچه با گذاشتن وسایل تزئینی و دکوری مناسب می‌توانید زیبایی کتابخانه خودتان را صدچندان کنید. این کتاخانه را می‌توانید در ۶ رنگ مختلف سفید، بیاض مش، افرا، والیس، ونگه، و در نهیات مشکی سفارش بدهید. کتابخانه باکسی نوین با بدنه لترون و پایه‌های فلزی‌اش به راحتی می‌تواند نظر هر فرد مشکل پسندی را جلب کند.


۷. کتابخانه مدل سپیدار

مطمئناً یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها در خانه ماندن وساعت‌ها کتاب خواندن است. داشتن فضا و کتابخانه‌ای زیبا به ما در دو چندان شدن این لذت کمک بسیاری خواهد کرد. کتابخانه طرح پله‌ای مدل سپیدار با ارتفاع ۱۸۰ سانتی متر مخصوص کسانی است که کتاب‌های زیادی دارند و با خیال راحت می‌توانند تمام کتاب‌هایشان را در قفسه‌های آن سازمان‌دهی کنند.

قفسه کتابخانه کتاب خرید کتابخانه

استفاده از این کتابخانه در محل کار هم می‌تواند فکر خوبی باشد. مرتفع بودن قفسه‌های آن فضای زیادی برای قرار دادن سایر وسایل غیراز کتاب را فراهم آورده است. این کتابخانه ۵ طبقه‌ای ۶باکسی را می‌توانید در ۱۰ رنگ مختلف سفارش دهید و از کیفیت و زیبایی آن نهایت لذت ببرید.


۸. کتابخانه جادار هشت خانه مدل سارینا

قفسه‌های کتابخانه تنها وسیله‌ای برای گذاشتن کتاب و یا سروسامان دادن وسایل دکوریتان نیستند. بلکه شما می‌توانید در داخل قفسه‌های آن صندوق و صندوقچه بگذارید و به این شکل خرت وپرت‌های خودتان را انبارکنید و از هم در هم ریختگی دورکنید.

قفسه کتابخانه کتاب خرید کتابخانه

کتابخانه سارینا برای این هدف شما بسیار می‌تواند مناسب باشد؛ چرا که این کتابخانه ۸ خانه دارد و حسابی  بزرگ و جادار است. طول ۱۲۰سانتی‌متری و ارتفاع ۱۳۰ سانتی‌متری آن باعث می‌شود که شما به راحتی  آن را هم در خانه و هم در اداره‌تان استفاده کنید.


۹.کتابخانه کلاسیک چهار طبقه مدل موج نما

آیا شما به دنبال یک کتابخانه مرتفع و در عین حال جادار هستید؟ کتابخانه مدل موج نما قطعا یک انتخاب مناسب می‌تواند برای شما باشد. ارتفاع ۱۸۰ سانتی‌متری و طراحی کلاسیک این کتاب‌خانه باعث شده  به عنوان کتابخانه‌ای مستحکم و جادار به خصوص در محیط‌های اداری و برام نظم بخشیدن به زون‌کن های مورد استقبال باشد.

قفسه کتابخانه کتاب خرید کتابخانه


۱۰. کتابخانه زیبا مدل ویدانا

استفاده از کتابخانه‌ها دیگر مانند زمان‌های گذشته نیست که صرفا افراد علاقه‌مند به کتاب‌خواندن، مشتاق خرید کتابخانه باشند. امروز در بسیاری از خانه‌های مدرن با استایل متفاوت، وجود کتابخانه حتی در نشیمن منزل به عنصری جدانشدنی تبدیل شده است؛ زیرا که صاحبان این خانه‌ها می‌دانند که قفسه‌های کتابخانه را اجباراً لازم نیست با کتاب‌ها پرکنند. بلکه گذاشتن قاب عکس و سایر وسابل تزئینی در ایجاد یک زیبایی بصری فوق العاده به کتابخانه بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

قفسه کتابخانه کتاب خرید کتابخانه

کتابخانه ویدانا می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای کسانی باشد که می‌خواهند یک کتابخانه‌ی دکوری بسیار زیبا برای اتاق نشیمن خانه باشد. کتابخانه ویدانا را می‌توانید در ده رنگ مختلف و زیبا سفارش بدهید.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

چت با هوش مصنوعی

سلام! چگونه می توانم به شما کمک کنم؟
بستن
بستن