معرفی و بررسی ۶ مدل برتر میز تحریر مخصوص سال ۹۸

خلاصه نوشته
  • در این مقاله 6 مدل برتر از میز هایی را برای شما معرفی می کنیم که هر کدام نوعی نیاز و پاسخ افراد مختلف با سنین و کار و تحصیلات مختلف را بر طرف می کند و حتی می توانید هر کدام از این مدل ها را که مد نظر شما بود به صورت اینترنتی به فوبورو سفارش داده و آن را در منزل و یا محل کار خود در هر جایی از کشور ایران که هستید تحویل بگیرید .

چرا به میز تحریر نیاز داریم؟!

به طور کلی هر شخص با توجه به موقعیت اجتماعی و شغلی ، میزان و نوع تحصیلات و فضایی که در اختیار دارد نوع و اندازه میز کار او نیز متفاوت می باشد.

به عنوان مثال برخی از میز های بزرگ و حجیم خوششان می آید ،برخی از میز های تمام چوب و مدل کلاسیک و برخی به تناسب فضای که در اختیار دارند میز های کمجا و کوچک را می پسندند .

در نگاهی دیگر از نوع کاربرد میز ها مثلا دانش آموز یک میز ساده و کوچک که نیاز او را در نوشتن تکالیف مدرسه اش بر طرف کند را کافی است؛

ولی وقتی یک دانشجو می خواهد بر روی میز خود چندین کتاب بزرگ ، یک چراغ مطالعه ، و یک لب تاپ داشته باشد یک میز ال دار و یا یک میز کتابخانه دار نیاز دارد که پاسخ وسایل فرد دانشجو را بدهد و یا حتی یک مهندس که می خواهد فضای زیادی را در اختیار داشته و در عین حال کامپیوتر و کتاب ها و نقشه های خود را بر روی میز همزمان داشته باشد و یا حتی یک کتابخانه در بر روی میز کار خود سوار شده باشد .

اما حالا سوال اینجاست که شما چه نوع میزی لازم دارید تا تمام نیاز هایتان را رفع کند . آیا تا به حال به این موضوع خوب فکر کرده اید ؟

در این مقاله از مجموعه مقالات فوبورو مگ ۶ مدل جدید از میزهای تحریر برای سال ۹۸  را برای شما معرفی می کنیم که هر کدام نوعی نیاز و پاسخ افراد مختلف با سنین و کار و تحصیلات مختلف را بر طرف می کند و حتی می توانید هر کدام از این مدل ها را که مد نظر شما بود را به صورت اینترنتی از فروشگاه اینترنتی فوبورو سفارش داده و آن را در منزل و یا محل کار خود در هر جایی از کشور ایران که هستید تحویل بگیرید .

۱ . میز تحریر کتابخانه دار و ال دار مدل آنتیک

میز-تحریر-آیسا

میز-تحریر

 

این میز با طراحی منحصر به فرد خود در واقع ترکیبی از میز تحریر ، میز لب تاپ و یا کامپیوتر ، میز ال دار و یک کتابخانه و دکوری می باشد که در یک فضای ۱۳۰ سانتی متری جا می گیرد.

دارای ۵ باکس جداگانه برای وسایل تزیینی و کتاب + ال. میز تحریر فوق دارای ۱۰ رنگ زیبا و متفاوت ،مناسب برای هر سلیقه و دکوراسیون داخلی منزل و اداره است. از ویژگی های این میز همین بس که می توان در تولید آن به هر ابعاد و یا سبک دیگر آن راتغییر داد و یک میز کاملا سفارشی برای کاربر آن تهیه نمود .

 


۲ . میز تحریر دو کشو مدرن مدل کارا

 

میز-تحریر-شیک

 

میز-تحریر-ارزان

این میز که فضایی معادل ۱۲۰ سانتی متر را اشغال می کند ( که البته قابل تغییر نیز می باشد ) مورد مناسبی برای یک دانشجو ، محصل ، کارمند و یا یک منشی در یک دفتر کار می باشد و در خانه یک میز تحریر شیک و تمام عیار بوده دارای ۲ عدد کشو + صندوق یا همان کشو در سمت چپ و یا در سمت راست میز ابعاد متناسب و زیبا و قابل عرضه در ۱۰ رنگ چوب مختلف است.

 


۳. میز تحریر کتابخانه دار + کمد دار توسن

میز-تحریر-دیواری

 

میز-تحریر-دیواری

یک میز فوق العاده و همه کاره از جمله میز تحریر ، میز لب تاپ ، کمد ، کتابخانه و جای وسایل دکوری که مناسب اتاق و دکوراسیون منزل می باشد.

همانطور که در تصویر بالا می بینید این میز فقط ۱۲۵ سانتی متر طول داشته که به راحتی در هر اتاق جای می گیرد و طراحی و رنگبندی آن طوری بوده  که هم به اتاق پسر ها و هم دختر ها مطابقت و همخوانی دارد .

با این میز مشکل وسایل زیاد حل شده و همه را در خود جای می دهد. دارای ۱۰ رنگ مختلف و قابلیت ساخت سفارشی هم برای آن وجود دارد.

 


۴ . میز تحریر کمد + کشو دار مدل فیونا

میز-تحریر-فیونا

میزی تقریبا کوچک و کم جا مناسب برای منزل و یا حتی به عنوان یک میز اداری در محل کار نیز کاربرد دارد

دارای ۱ کشو + ۱ کمد و یک فضای خالی جهت دسترسی سریع به کتاب و یا وسایل مورد نیاز ضروری  مناسب برای میز تحریر ، لب تاپ ، کارمند ، دانش آموز و … + دارای ۱۰ رنگ متفاوت و امکان تغییر سایز میز در هنگام سفارش .

 


۵. میز دو طرف کشو چند منظوره مدل آیسا

میز-تحریر-آیسا

 

این میز به واقع می تواند برای چندین منظور مثل میز کارمندی ، میز منشی ، میز تحریر ، میز مطالعه و میز لب تاپ استفاده شود آن در محیط های اداری و خانگی دارای ۴ عدد کشو و یک عدد کمد و صفحه بسیار زیبا و اختلاف سطح دار است. دارای ۱۰ رنگ مختلف + امکان سفارشی سازی و کیفی بسیار نیز مرغوب از لحاظ ساخت است.

 

۶ . میز تحریر کودک

میز-تحریر-کودک

میز-تحریر-کودک

شاید بعضی ها به یک میز تحریر که در واقع یک کودک زیر ۶ سال همه کار از نقاشی کردن ، بازی کردن و یا غذا خوردن را می تواند روی آن انجام دهد کمتر فکر کنند. ولی این مدل جالب از یک میز و صندلی تحریر کودک می تواند تمام این نیاز ها را بر طرف کرده و خیال شما را از بابت کودک دلبندتان راحت کند.

از ویژگی های منحصر بفرد این میز و صندلی : می توان به تنظیم ارتفاع آن در ۶ درجه مختلف همسان با قد و سن کودک اشاره کرد + یک فضای خالی ذر زیر صفحه این میز که می تواند جای وسایل تحریر و نقاشیفرزند شما باشد.

همچنین این میز دارای ۶ رنگ مختلف با برچسب استیکر های متفاوت در حال عرضه می باشد و این میز به صورت بسته بندی شده در کارتن هست که باید با استفاده از دفترچه راهنمای نصب آسان آن را مونتاژ نموده است.

برای مشاهده محصولات بیشتر و خرید میز تحریر کلیک کنید

به این مقاله امتیاز دهید

سطح خوانایی - ۰%
اعتبار - ۰%
فسفل - ۰%

۰%

امتیاز کاربران: ۴.۶ ( ۱ رای)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

چت با هوش مصنوعی

سلام! چگونه می توانم به شما کمک کنم؟
بستن
بستن