راهنمای خرید میز جلو مبلی شیک + عکس

یک میز جلو مبلی جذاب چه ویژگی هایی دارد؟

میز جلو مبلی یکی از پرکاربردترین وسایل هر خانه است. میز جلو مبلی کاربردهای بسیار فراوانی دارد. این میزیست که شما بر روی آن کتاب‌ها، مجله‌ها، نوشیدنی، غذاها و حتی وسایل بازیتان را می‌گذارید. گاهی شما می‌خواهید پاهایتان را روی میز بگذارید و فرزندان عزیزتان در کنار شما و بر روی میز دفتر نقاشیشان را بگذارند و نقاشی بکشند. پس یک میز جلو مبلی بزرگ با پایه های استاندارد میتواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

اگر شما نیز قصد خرید میز جلو مبلی را دارید پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله را تا به انتها بخوانید.

نکته مهم این است که میز جلو مبلی در مرکز اتاق نشیمن شما قرار میگیرد؛ پس دقت کنید که در انتخاب آن نهایت سلیقه را بکار ببرید. دراین مقاله ما به شما چند نکته کوچک و کاربردی و در عین حال بسیار ساده برای خرید میز جلو مبلی مناسب را آموزش میدهیم.

میز-جلو-مبلی

 

قبل از اینکه یک میز جلو مبلی مناسب برای وسط خانه‌تان انتخاب کنید. درباره اینکه این میز قرار است چه کاربردهایی برای شما داشته باشد خوب فکر کنید، یا درباره این مساله که خانه شما چه چیزی را کم دارد که یک میز جلو مبلی بتواند این کمبود را جبران کند.

سپس جای مناسب برای میز را در نظر بگیرید تا در هنگام خرید از قبل بدانید که اندازه میز مناسب برای شما چه اندازه خواهد بود. اگر اتاق نشیمن شما بسیار بزرگ است و یک میز جلو مبلی بزرگ هم دارید؛ میتوانید با گذاشتن میزهای عسلی و پاف ها در اطراف میز نیاز خودتان را برای یک میز بزرگ از بین ببرید.

میز-جلو-مبلی-شیک

 

زمانی که دو کاناپه و یا یک یا چند صندلی بزرگ دارید؛ یک میز قهوه بزرگ به نظر میرسد که انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. اما پیشنهاد بهتر ما به شما این است که یک میز دو قلو و یا دو قسمتی را برای جلو مبلتان بخرید. میزهای دو قلو اصطلاحاً دست و پاگیر نیستند. به این شکل که شما میتوانید برای مهمانی های بزرگ از دو جفت و برای مهمانی کوچک از یک جفت آن استفاده کنید.

میز-جلو-مبلی

میز جلو مبلی همواره باید هم ارتفاع با مبل و صندلی های اطراف باشند. اندازه یک میز جلو مبلی کلاسیک و استاندارد باید ما بین ۷۰ تا ۱۲۵ سانتی متر باشد.

میز-جلو-مبلی-ارزان

نکته مفیدی که باید به آن توجه کنید این است که بر روی میزتان همواره یک سینی لبه دار بگذارید. این سینی های لبه دار خیال شما را از بابت اینکه چیزی روی میز نریزد راحت میکند.

میانگین ارتفاع میز جلو مبلی اگر در حدود ۴۵ سانتی متر باشد میتوان گفت که ارتفاع استانداردی است. اما تاکید میکنیم که همین ارتفاع بستگی زیادی به ارتفاع سایر لوازم خانه مانند کاناپه و میزهای عسلی نیز دارد.

میز قهوه مناسب حال و هوای نشیمنتان انتخاب کنید

 

میز-جلو-مبلی-ارزان

اگر قصد این را ندارید که میزتان به مرکز ثقل توجه در نشیمن خانه تان تبدیل شود؛ یک میز ساده با صفحه شیشه ای انتخاب کنید. دقت کنید که حتما پایه های میز از جنسی باشد که از نظر جنس و رنگ با سایر لوازم خانه مثل مبلمان در هماهنگی باشد.

میز جلو مبلی با پایه های فلزی و رویه شیشه ای

یک راه مناسب برای اینکه خانه ای شاد و دلباز داشته باشید؛ انتخاب میزی با پایه های فلزی و رویه شیشه ای است. این میزها زمانی که با قالیچه روشن در زیر آن ترکیب شوند در شیک تر دیدن شدن خانه تاثیری صد چندان خواهند داشت.

میز-جلو-مبلی-کلاسیک

اما نکته جالب که باید در هنگام خرید میز شیشه ایی به آن دقت کنید این است که اکثراً شیشه این میزها سبز رنگ دیده میشوند. اگر شما به رنگ سبز این شیشه ها علاقه ای ندارید میتوانید پول بیشتری خرج کنید و یک شیشه بدون رنگ و یا دودی بخرید.

میز-جلو-مبلی

اگر شما می خواهید که خانه تان صمیمی تر و گرم تر به نظر برسد، میتوانید از یک میز جلو مبلی چوبی استفاده کنید. در زیر آن سبد و یا جعبه هایی چوبی زیبایی برای ذخیره سازی کتاب و سایر وسایلتان بگنجانید.

میز-جلو-مبلی-شیک

چگونه میز جلو مبلی را تزئین کنیم

این میزها معمولاً گوشه های تیزی دارند؛ اگر فضای خانه تان کوچک است و یا کودکان بازیگوشی دارید، حتما مراقب فضای اطراف و گوشه های میزتان باشید که به کسی آسیب نرساند.

 

میز-جلو-مبلی-کلاسیک

رنگ و جنس میز قهوه مساله ای است که باید به آن توجه کنید. اگر میز جلو مبلی‌تان از جنس پارچه است حتما باید برای روی آن یک سینی مخصوص لیوان بگذارید. در انتخاب پارچه در نظر بگیرید که ممکن است برخی از دوستان و آشنایان شما عادت داشته باشند که پا یا کفششان را بر روی میز بگذارند. پارچه یی از جنس ویسکوز و یا ریون انتخاب نکنید.

 

بهترین-میز-جلو-مبلی

اگر میز قهوه تان را به شکل یک میز پاف انتخاب کرده اید؛ توجه کنبد که فاصله این پاف تا مبلمان اطرافتان حداکثر باید ۴۵ سانتی متر باشد؛ تا در مواقعی که می خواهید پاهایتان را روی آن بگذارید آزار دهنده نباشد.

میز-جلو-مبلی-ارزان

انتخاب میز جلو مبلی گرد، انتخاب هوشمندانه ایی برای فضایی بامبلمانی ست که حالتی قوس دار دارند. این میزها هماهنگی خوبی با این قبیل مبلمان خواهد داشت.

برای میزجلو مبلیتان یک داستان بسازید

میز-جلو-مبلی-زیبا

بر روی میز قهوه تان یک شی زیبا و در عین حال عجیب مانند سنگ های زیبا از جنس نمک، گرانیت، بازالت و یا تراورتن بگذارید. این سنگ ها در عین زیبایی هر کدامشان داستانی در درونشان نهفته که میتوانند برای خانه تان اصالت و زبایی بیاورند. همچنین که اکثر این سنگ ها انرژی بخش هستند که در عوض کردن اتمسفر خانه بسیار موثر هستند.

میز-جلو-مبلی

استفاده از میزهای قهوه چوبی و ترکیب آن با اشیا چوبی گرما و داستان خاصی را به فضای خانه می بخشند.

میز-جلو-میزی-فوبورو

گاهی اوقات بهترین گزینه برای انتخاب یک میز قهوه، میزی است که ارتفاعی کوتاه دارد و تمام قواعد در مورد ارتفاع استاندارد را بر هم میریزد. یکی میز افقی و زیبا همانند عکس بالا.

بنابراین در نهایت میتوان گفت مناسب ترین میز قهوه و یا همان میز جلو مبلی، میزی است که در هماهنگی کامل با فضا  وسایر مبلمان خانه باشد.

سایت فوبورو پیشنهاد می کند که برای مشاهده لیست تمامی این میزها بر روی خرید میز جلو مبلی کلیک کنید.

از طريق
ترجمه مقاله How to Pick Out a Coffee Table
منبع
سایت Houzz
برچسب ها
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

چت با هوش مصنوعی

سلام! چگونه می توانم به شما کمک کنم؟
بستن
بستن