راهنمای خرید کتابخانه اداری مدرن + عکس

 

یکی از رایج ترین سوالات هنگام خرید کتابخانه اداری این است که چگونه می توانیم بهترین کتابخانه اداری را انتخاب کنیم؟

وقتی سری به سایت های فروش لوازم اداری میزنید با حجم بسیار زیادی از عکس ها و محصولات مواجه می شوید که بعضا کیفیت ها و قیمت های مناسبی هم دارند، اما زمانی که برای خرید یکی از این ملزومات مانند یک کتابخانه خوب که بتوانید کتاب ها، جزوات یا زوکن های اداری خودتان را در آن بگذارید ، شاید کار برای شما کمی سخت بشود

قبل از خرید کتابخانه اداری می بایست به چند نکته مهم به عنوان راهنما دقت کنید تا با دنبال کردن آن نکته بتوانید یک کتابخانه مناسب برای محل کار خودتان تهیه کنید و شاید از همه مهم تر اینکه آیا فضای کافی برای خرید یک کتابخانه بزرگ و جادار را دارید؟ بنابراین قبل از خرید کتابخانه اداری حتما باید از فضایی که در اختیار دارید یک برآورد درست و دقیق داشته باشید تا بتوانید یک کتابخانه مناسب با حداکثر کارایی تهیه کنید

 

در این قسمت از مجموعه مقالات راهنمای خرید فوبورو مگ ما قصد داریم تا چند نکته مهم را به شما بگوییم که خود  بتوانید بهترین کتابخانه اداری را انتخاب و سپس اقدام به خرید کنید.

کتابخانه اداری را مناسب با فضای اداره تان بخرید.

اولین نکته هنگام خرید کتابخانه اداری این است که برای این که بتوانید از فضایی که برای گذاشتن یک کتابخانه اداری در اختیار دارید بهترین استفاده را بکنید حتما لازم است که با یک متر ابعاد فضای خالی را بدست بیاورید و زمانی که برای خرید کتابخانه اداری به فروشگاه ها سر میزنید از فروشنده بخواهید که ابعاد دقیق کمد مانند طول، ارتفاع و عرض کتابخانه را به شما بگوید.

کتابخانه-اداری

پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید بهتر به فروشگاه ما یعنی فوبورو سر بزنید؛ زیرا که شما علاوه بر دیدن عکس هایی از ظاهر کتابخانه میتوانید ابعاد و مشخصات دقیق محصول را نیز بخوانید و سپس اقدام به خرید بکنید.

انواع مختلف کتابخانه اداری

در این قسمت قصد داریم تا به تشریح چند نوع از این کتابخانه ها بپردازیم

کتابخانه های مدیریتی از نظر کاربرد انواع مختلفی دارند. بنابراین بهتر است قبل از خرید با توجه به نیازتان و کاربردهایی که از کتابخانه اداری انتظار دارید از میان انواع مختلف کتابخانه یکی را انتخاب کنید. این کتابخانه از انواع کتابخانه های خانگی تا بایگانی های بزرگ ریلی را شامل می شوند.

کتابخانه کردنزا یا همان کتابخانه مدیریتی

اگر شما یک مدیر موفق هستید و یا اینکه در مسیر موفقیت قرار دارید برای دفتر کار خود حتما به سراغ کتابخانه کردنزا بروید. زیرا این قبیل کتابخانه های مدیریتی طراحی خاص و لوکسی دارن که از مهمترین فاکتورهای این مجموعه کتابخانه ها هستند.

با خرید یک کتابخانه کردنزا میتوانید محیط مدیریتی خودتان را بزرگتر نشان بدهید. در اکثر این کتابخانه های مدیریتی فضای اختصاصی برای گاوصندوق برای گذاشتن اسناد و لوازم بسیار مهم وجود دارد.

نکته جالب توجه این است که کتابخانه مدیریتی مجموعه ای کامل است که نیازهایی فراتر از تصورتان را جوابگو خواهد بود. این کتابخانه ها تنها محل قرارگیری کتاب ها و اسناد مهم نیستند بلکه در این کتابخانه ها فضای استانداری برای زونکن ها تعبیه شده و برخی از آنها امکان قرار گیری تلویزیون را نیز دارند.

کتابخانه-مدیریتی

اگر شما یک مدیر موفق هستید و یا اینکه در مسیر موفقیت قرار دارید برای دفتر کار خود حتما به سراغ کتابخانه کردنزا بروید. زیرا این قبیل کتابخانه های مدیریتی طراحی خاص و لوکسی دارن که از مهمترین فاکتورهای این مجموعه کتابخانه ها هستند.

با خرید یک کتابخانه کردنزا میتوانید محیط مدیریتی خودتان را بزرگتر نشان بدهید. در اکثر این کتابخانه های مدیریتی فضای اختصاصی برای گاوصندوق برای گذاشتن اسناد و لوازم بسیار مهم وجود دارد. نکته جالب توجه این است که کتابخانه مدیریتی مجموعه ای کامل است که نیازهایی فراتر از تصورتان را جوابگو خواهد بود. این کتابخانه ها تنها محل قرارگیری کتاب ها و اسناد مهم نیستند بلکه در این کتابخانه ها فضای استانداری برای زونکن ها تعبیه شده و برخی از آنها امکان قرار گیری تلویزیون را نیز دارند.

کمد های اداری دارای جای زونکن

این نوع از کتابخانه های اداری که در انواع دکوری و یا بایگانی هستند در ابعاد مختلف طراحی شده اند. مدل استاندارد این نوع از کمدها قابلیت این را دارد که تا ۶۰ زونکن را در خود جای دهد.

شما میتوانید در هنگام خرید این کتابخانه اداری به فروشگاه مد نظرتان سفارش یک کمد چند رنگ را بدهید. معمولا فروشگاه های اینترنتی قابلیت این را دارند که شما سفارشات مختلف در سایزها و رنگ بندی های گوناگون بدهید.

کمد-زونکن

این نوع از کتابخانه های اداری که در انواع دکوری و یا بایگانی هستند در ابعاد مختلف طراحی شده اند. مدل استاندارد این نوع از کمدها قابلیت این را دارد که تا ۶۰ زونکن را در خود جای دهد.

شما میتوانید در هنگام خرید این کتابخانه اداری به فروشگاه مد نظرتان سفارش یک کمد چند رنگ را بدهید. معمولا فروشگاه های اینترنتی قابلیت این را دارند که شما سفارشات مختلف در سایزها و رنگ بندی های گوناگون بدهید.

کتابخانه اداری کوچک یا فایل های زیر میزی

این فایل های زیر میزی که به عنوان یک کتابخانه کوچک می توانیم از آن ها یاد کنیم وسیله بسیار کاربردی در ادارات هستند. این زونکن ها قفل مرکزی دارند و به شکل تک قفل ساخته میشوند. این کمدهای کوچک بسیار مقاوم هستند و معمولا از ورق های گالوانیزه ساخته می شوند

قابلیت جالب این نوع از فایلها این است که در قسمت کشو آویز هایی برای نگهداری و یا آویزان کردن پرونده ها وجود دارد و تا ۳۵۰ پرونده را امکان بایگانی کردن دارد که این خود امکان بسیار خوبی است.

کتابخانه-زیرمیزی

 

کتابخانه های بزرگ بایگانی ریلی

با اینکه دستاوردهای عظیمی در زمینه کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری کسب شده است است اما همیشه در قدرتمندترین سیستم ها هم امکان خطا و دستبرد های انسانی وجود دارد. پس هنوز هم مطمئن ترین راه ذخیره اطلاعات و داده ها نوشتن آنها بر روی کاغذ و نگهداریشان در مخازن بایگانی است به همین منظور بسیاری از مراکز و ادارات بزرگ مثل بانک ها و مراکز بیمه کتابخانه های بایگانی ریلی دارند که در سازماندهی حجم بالایی از اطلاعات بسیار موثر است.

کتابخانه-ریلی

مزایای استفاده از این کتابخانه های بایگانی:

۱.دسترسی سهل و آسان به اطلاعات را فراهم می کند.

۲. ضریب امنیت بالا را بالا می برد .

۳. باعث زیباتر شدن محیط اداری میشود.

کتابخانه اداری و یا فایل بایگانی فلزی

این کمدها و یا کتابخانه های اداری فلزی نیز بسیار ساده و در عین حال کاربردی هستند. همچنین از نظر قیمتی هم از نمونه های چوبی ارزان تر می باشند. از این نوع کتابخانه ها بیشتر در فضاهایی مانند مدارس و دانشگاه ها استفاده می شود.

کمد-فلزی

در انتها باید گفت که کتابخانه اداری دارای انواع مختلفی است که هر کس بر اساس سلیقه و علاقه خود می تواند آنچه که مد نظرش است را با استفاده از ویژگی هایی که در این مقاله به آنها پرداخته شد ، تهیه کند.

ما در شرکت فوبورو با استفاده از بهترین کارشناس های این حوزه آماده پاسخ گویی و خدمت رسانی به شما علاقه مندان عزیز هستیم تا شما بتوانید با آرامش خیال آنچه که می خواهید را سفارش دهید و از انتخاب خود لذت ببرید .

اگر می خواهید انواع کتابخانه های اداری را مشاهده کنید بر روی خرید کتابخانه اداری کلیک کنید .

برچسب ها
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

چت با هوش مصنوعی

سلام! چگونه می توانم به شما کمک کنم؟
بستن
بستن