موضوعات داغ

چراغ مطالعه میز اداری چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

وجود یک چراغ مطالعه بر روی میز کار و یا میز مطالعه برای آنکه نگاهی دقیقتر و موشکافانه تری به مسائل و کارهایمان داشته باشیم الزامی است. تصمیم گیری درباره اینکه چه چراغ مطالعه ایی برای میز اداری شما مناسب است، اغلب کار آسانی نیست. امروز در فوبورو مگ در این مقاله چند روش و اقدام وجود دارد که شما با پیگیری آنها میتوانید بهترین چراغ مطالعه را بخرید.

چراغ-مطالعه-اداری۱. چراغ مطالعه فقط یک منبع نور برای مطالعه برنامه روزانه تان نیست

چراغ مطالعه چیزی فراتر از یک اکسسوری ادری بر روی میز است. مانند سایر ملزومات اداری چراغ مطالعه هم انواع مختلفی دارد. در این مقاله ما قصد داریم بهترین چراغ مطالعه را انتخاب کنیم.

چراغ-مطالعه-اداری۲. فاکتورهایی که قبل از خرید چراغ مطالعه باید در نظر بگیرید

چراغ-مطالعه-اداری۳. سایز و اندازه چراغ مطالعه

چراغ-مطالعه-اداری۴. زمانی که فرصت انتخاب بهترین میز مطاله فرا میرسد بیشتر مردم دچار اشتباه در انتخاب میشوند.

بیشتر مردم به دنبال این هستند که بدانند  کره بالایی چراغ مطالعه چه مساحتی را اشغال میکند همین مساله باعث میشود که بعد از خرید دچار پشیمانی  بشوند. برای جلوگیری از این سناریوی فاجعه بار، توصیه میشود که ارتفاع و محیط میز را محاسبه کنید. چراغ مطالعه نباید از میز جلوتر باشد و اصطلاحا اورلپ شود.

چراغ-مطالعه-اداری

۵. قبل از خرید میز مطالعه وزن آن را بسنجید

یکی دیگر از فاکتورهایی که قبل از خرید باید به آن توجه کنید، وزن چراغ مطالعه است. چراغ باید محکم و استوار باشد. زیرا زمانی مردم از یک نقطه به نقطه دیگر میروند و یا کودکان در حال بازی هستند به چراغ مطالعه نخورند و باعث افتادن آن نشوند.

چراغ-مطالعه-اداری۶. سبک چراغ مطالعه

چراغ-مطالعه-اداری

۷. چراغ مطالعه از ملزومات اساسی هر میزی است.

چراغ مطالعه باید با سایر لوازم خانه شما هماهنگی کامل را داشته و سبک و استایل چراغ باید با سبک دکوراسیون خانه ما هم راستا باشد. سبک های زیادی وجود دارند که شما از میان آنها میتوانید انتخاب کنید سبک های مدرن، کلاسیک و جهانی. سبک های کلاسیک حس سنتی را به محیط کار ما میبخشند. برای اینکه متوجه بشوید چه رنگی برای خرید چراغ متناسب است نگاهی به اطراف بنداید تا از رنگ غالب اطرافتان الهام بگیرید.

چراغ-مطالعه-اداری

۸. استحکام پایه های چراغ را در نظر بگیرید

نوع دیگر این ها با پایه کریستالی موجود است که درخشش و جلای زیادی را به میز مطالعه خواهد بخشید. یک پایه فلزی هم استایلی کلاسیک و شیک به محل کار ما میدهد. همچنین خرید یک چراغ مطالعه با پایه شفاف که همچنین چراغی باعث ایجاد حس شفافیت و روشنی بیشتر در فضا میشود.

برای ایجاد حس قدیمی مانند یک مدرسه قدیمی است میتوانید یک چراغ با پایه چینی بخرید که هم حس قدیمی بودن و هم لاکچری بودن را به فضا میدهد. همچنین اگر سبک دکوراسیون شما عجیب و غریب و متفاوت است میتوانید یک چراغ مطالعه با پایه مراکشی بخرید که در نوع خودش بسیار شگفت انگیز است.

چراغ-مطالعه-اداری۹.  میزان روشنایی چراغ مطالعه را در نظر بگیرید

چراغ-مطالعه-اداریقطعاً مهمترین چیز به هنگام خرید یک چراغ مطالعه مناسب میزان روشنایی آن است. کاربرد اصلی هر چراغ مطالعه ایی در وهله اول تامین نور کافی است که بتوانید جزئیات کاری خودتان را با دقت مشاهده کنید. میز و چراغ مطالعه به معنی انجام دقیق کارهاست. در این قضیه،شما باید یک چراغ مطالعه با پرتوهای نوریی فروزان بخرید.

اگر هدف از خرید چراغ فقط روشن کردن اتاق و یا اهداف دکوراتیو است؛ چراغی با نور مات بخرید. این لامپ ها به شکل غیر مستقیم نور را از زمین به سقف منتقل میکنند. تشعتشعات نوری در هنگام خرید لامپ بسیار مهم است. زیرا که چراغ های مطالعه با تابش مستقیم برای چشم بسیار خطرناک هستند.

چراغ-مطالعه-اداری

۱۰. برای چراغ مطالعه لامپ مناسب بخرید

اگر هدفتان از استفاده از چراغ مالعه، صرفاً مطالعه و یا نقاشی کردن است حتما از لامپی با قدرت ونور زیاد استفاده کنید. اکر هم هدفتان از استفاده از به حالت دکوراتیو و زیبایی است میتوانید از حباب لامپ کم مصرف و کم نور تزی بهره ببرید.

چراغ-مطالعه-اداری

۱۱. جهت نور دهی

چراغ-مطالعه

در پایان

در پایان نکته مهمی که باید در نظر بگیرد این است که چراغی را انتخاب کنید که همواره از انتخاب نور و رنگ و سبک و وزن آن راضی باشید. از میان چراغ مطالعه چرخشی و ثابت. چراغ های مطالعه چرخشی نور را به سمتی که شما میخواهید تنظیم میکنند. چراغ های ثابت نیز نور را به خوبی در نقطه ای که شما میخواهید ثابت نگه می دارد.

از طريق
How to Choose the Right Office Desk
برچسب ها
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

چت با هوش مصنوعی

سلام! چگونه می توانم به شما کمک کنم؟
بستن
بستن