موضوعات داغ

راهنمای خرید ۵ مدل برتر کمد لباس جدید

امروز در مقاله ای از مجموعه مقالات فوبورو مگ با ۵ مدل شیک و ارزان کمد لباس جدید بیشتر آشنا می شویم.

شاید به جرات بتوان گفت که کمدهای لباس بهترین اختراع بشر برای اتاق های خواب بوده‌اند. اتاق‌های خواب معمولاً محل نگهداری رختخواب، لباس و دنیای از وسائل ریز و درشتی هستند که یا خیلی برای شما با ارزش هستند و یا اینکه نمی‌خواهید در معرض دید دیگران باشند.

بنابراین همیشه داشتن وسیله‌ای که بتوانیم هم وسایلمان را در درونش بگذاریم و هم به نحو درستی اونها را طبقه بندی کنیم برایمان دغدغه بوده است. مخصوصاً این روزها به دلیل اینکه فضای اتاق ها کوچکتر از قبل شده‌اند و خیلی از ما انتظار داریم کمدی که خریداری می‌کنیم چند ویژگی را با هم داشته باشد.

مثلا ما انتظار داریم کمد لباس جدید کوچک و جادار باشد، طبقاتی در آن وجود داشته باشد، درب‌های ریلی داشته باشد که در مواقع باز و بسته کردن دست و پا گیر و خسته کننده نباشد آن هم در خانه‌های که فضایی زیادی برای باز کردن درب کمد وجود ندارد.

اما اکثر ما خواستار این هستیم که کمد لباس جدیدمان علاوه بر تمامی موارد گفته شده زیبا و مطابق روز باشد. مثلا روی قسمتی از درب آن آینه باشد که هم به زیبایی اتاق اضافه میکند و هم کاربردی است.

برخی از کمدهای جالباسی جدید آنقدر زیبا و جذاب هستند که تنها به استفاده در اتاق های خواب محدود نمی‌شوند. شما می‌توانید از کمدهای جالباسی جدید درب آینه‌ای به عنوان یک وسیله دکوراتیو در راهروها و یا نقاطی از حال و پذیرایی برای گذاشتن وسایل مهم استفاده کنید.

در این مقاله سعی میکنیم که شما را با ۵ مدل شیک و جذاب کمد لباس جدید آشنا کنیم.


کمد لباس ریلی جدید مدل کومودو

این کمد لباس جدید که مدل کومودو نام دارد ، زیبا و در عین حال بسیار جادار است. طول این کمد ۱۴۰ سانتی متر و ارتفاع آن ۲ متر است که همین ابعاد تضمین کننده جادار بودن آن است. کمودو یک کمد لباس درب ریلی از جنس لترون با روکش ملامینه است.

این کمد ۲ کشوی جادار و ریلی دارد که شما میتوانید در آنها لباس‌ها و یا وسایل کوچکتان را بگذارید. نکته هیجان انگیز در مورد کمد لباس جدید ریلی کومودو این است که شما میتوانید این مدل را طوری سفارش بدهید که روی هر قسمت درب و یا یکی از آن به شکل تمام قد آینه نصب شود.

برای مشاهده سایر مشخصات و ثبت سفارش کمد لباس ریلی کومودو بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

کمد خرید محصول کمد لباسی کمد لباس جنیفر کمد لباس دخترانه جدید


کمد لباس سه درب آینه دار مدل k710

فرض کنید به دنبال خرید یک کمد لباس هستید اما علاوه بر جادار بودن و کاربری بالا کمد زیبایی و طراحی خاص کمد نیز بسیار برای شما مهم است.

در این زمینه کمد لباس سه درب آینه دار K710 میتواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. این کمد لباس زیبا سه درب مجزا دارد که روی درب میانی، یک آینه با اندازه مناسب نصب شده است.

این کمد لباس جدید ارتفاعی برابر با ۲ متر و طول ۱۲۵ سانتی متر دارد. جنس کمد از لترون با روکش ملامینه است و دارای دستگیره های فلزی است همچنین دو کشوی ریلی این کمد ساچمه ایی و فلزی است.

برای مشاهده سایر مشخصات و سفارش این کمد زیبا بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کمد خرید محصول کمد لباسی کمد لباس جنیفر کمد لباس دخترانه جدید


کمد لباس دو کشو مدل فودکا

اگر اتاق خانه شما کوچک است و شما ناگریزید که یک کمد لباس کوچک و در عین حال جادار بخرید، کمد لباس جدید فودکا میتواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. این کمد لباس زیبا دارای دو درب با دستگیره استیل و دو کشو در قسمت پایین است.

طول کمد لباس فودکا ۸۰ سانتی متر و ارتفاع آن ۱۸۰ سانت است.  در ساخت این کمد از لترون ضدآب استفاده شده که هم در قیمت صرفه جویی شده وهم ظاهر زیباتری را برای شما ایجاد کرده است.

درب‌های کمد جالباسی فودکا مجهز به آرام بند هستند هستند که بهم هنگام بسته شدن نه سر و صدایی ایجاد میکنند و نه آسیبی به دست شما و یا بدنه کمد میزنند.

برای مشاهده سایر مشخصات و یا سفارش کمد لباس فودکا روی دکمه زیر کلیک کنید.

کمد خرید محصول کمد لباسی کمد لباس جنیفر کمد لباس دخترانه جدید


کمد جالباسی آینه دار تک کشو مدل k810

اگر کوچک بودن کمد جالباسی برای شما فاکتور مهمی است می توانید نگاهی به کمد لباس مدل k810 بیندازید. این مدل در عین حالی که با عرض ۵۰ و طول ۸۰ سانتی متر کمد کوچکی محسوب میشود؛ اما بسیار جادار است.

در زیر این کمد لباس جدید و زیبا یک کشوی ریلی ست وروی یکی از درب های کمد لباس مدل k810 یک آینه بزرگ نصب شده است.

مدل k810 از لترون با روکش ملامینه ساخته شده که خیال شما را از بایت ضد آب بودن راحت میکند. دو درب قفل دار کمد جالباسی با دستگیره های استیل باعث میشود که شما با آرامش خاطر وسایل با ارزشتان را داخل کمد جدیدتان گذاشته و نگران گم شدن آنها نباشید.

برای مشاهده سایر مشخصات و یا ثبت سفارش کمد لباس مدل K810 بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

کمد خرید محصول کمد لباسی کمد لباس جنیفر کمد لباس دخترانه جدید


کمد بزرگ سه درب + سه کشو مدل k910

قبل از خرید یک کمد لباس از خودتان سوال کنید که از آن چه انتظاراتی دارید؟ جادار بودن، تعداد قفسات زیاد و یا دربهای قفلدار و یا در نهایت شاید زیبایی پاسخ سوالتان باشد. در عین حال پیدا کردن محصولی که به تمامی نیازهای شما پاسخ بدهد احتمالا کمی سخت باشد. کمد لباس سه درب و سه کشو مدل K910 تا حدود زیادی میتواند نیازهای شما را پاسخ بدهد.

این کمد با ارتفاع ۲۱۰ و طول ۱۳۵ سانتی متری خبر از جادار بودنش به شما میدهد. ۲ درب از سه درب این کمد قفل دار هستند که مزیت خوبی برای مدل K910 محسوب میشود.

جنس کمد K910 از لترون با روکش ملامینه با دستگیره های استیل ضدآب هستند. مدل K910 یک باکس کمدی قفل دار در درونش تعبیه شده که شما میتوانید وسایل با ارزشتان را به دور از چشم دیگران پنهان کنید.

کمد خرید محصول کمد لباسی کمد لباس جنیفر کمد لباس دخترانه جدید

برچسب ها
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

چت با هوش مصنوعی

سلام! چگونه می توانم به شما کمک کنم؟
بستن
بستن