موضوعات داغ

طراحی داخلی شبکه جهانی بی بی سی شعبه آمریکا

در این مقاله با دفتر کاربی بی سی در آمریکا آشنا می شوید.

پایگاه اصلی بی بی سی یا همان بنگاه خبر پراکنی، در خانه رسانه لندن قرار گرفته است. از طرفی این شبکه کهن ترین رسانه دنیا نیز محسوب می‌شود. تعداد کارمندانی که این رسانه در سراسر دنیا دارد چیزی در حدود ۲۰۹۵۰ نفر هستند که تحت یک منشور سلطنتی مشغول به فعالیت می‌باشند.

بی بی سی شبکه خبر اخبار فیلم طراحی داخلی شیک و مدرن معماریبی بی سی دارای چندین شرکت داخلی و خارجی است؛ به شکلی که برنامه های خارجی شبکه بی بی سی به ۳۳ زبان زنده دنیا پخش میشود. از مهمترین شبکه های خارجی  B.B.C میتوانیم به B.B.C World wide ، B.B.C America & Canada اشاره کنیم.

در این بخش از معرفی و بررسی معماری داخلی شرکت های معروف جهان قصد داریم به بررسی طراحی داخلی دفتر بی. بی. سی آمریکا و عناصری که در چیدمان این شرکت استفاده شده است، بپردازیم.

بی بی سی خبر جهانی مدرن طراحی داخلیشرکت طراحی داخلی Perkins Eastman اخیراً طراحی داخلی دفتری جدید شبکه جهانی بی. بی. سی در آمریکا را به پایان رسانده است. تمرکز اصلی این شرکت طراحی داخلی بر روی گسترش دید بصری در لند اسکیپ‌ها و استفاده از عناصر استحکام پخش است. این طراح داخلی سعی کرده است که با بهره‌گیری از این عناصر هنری خاص انرژی زیادی را وارد بستر کاری کرده است.

معماری دکوراسیون اداری فوبورو معماری طراحی داخلی بی بی سی خبر اخبارطراح داخلی این دفتر کار سعی کرده از اشکال هنری مختلف در کنار آرت ورک های گرافیکی برای نقاط مختلف این محیط کار استفاده کرده است.

اخبار بی بی سی شبکه جهانی طراحی داخلی شیک و مدرناستفاده از نور چراغ های مختلف، بازی با نور، رنگ های جذاب بهره‌گیری از مبلمان و میزهای اداری و خانگی به شکل ترکیبی باعث شده این محیط بسیار متفاوت تر از محیط های کاری کلاسیک و خسته کننده دیده شود.

طراحی داخلی شرکت بی بی سی در آمریکادر دفاتر کار بی بی سی نیز فراهم کردن محیط استراحت و رفاه کارمندان در راس اهداف طراح داخلی بوده است. قبلاً فضای محیط کار در یک مساحت ۴۵ هزار مترمربعی در سه طبقه مختلف قرار داشته است. اما این شعبه فعلی در یک فضای ۴۰ هزار مترمربعی و تنها در یک طبقه طراحی شده است.
دفتر کار شرکت بی بی سی اخبار خبر آمریکا طراحی داخلییکی دیگر از اهداف طراح داخلی استفاده حداقلی از دیوارها بین آفیس های مختلف این شعبه از بی بی سی بوده است. استفاده بیشتر از پارتیشن ها و میزهای بزرگ در این شعبه زیاد به چشم میخورد که نشان از میل کارمندان و رئسای بی بی سی برای انجام کارهای تیمی بیشتر بوده است.

امتیاز کاربران: ۳.۷ ( ۲ رای)
منبع
سایت اسنپشات
برچسب ها
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

چت با هوش مصنوعی

سلام! چگونه می توانم به شما کمک کنم؟
بستن
بستن